اخبار داغ

رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛

ارزیابان از ساعات اولیه زلزله وارد سی‌سخت شدند/ خسارت ۱۰۷ میلیاردی زلزله به جهاد و کشاورزی در دنا

ارزیابان از ساعات اولیه زلزله وارد سی‌سخت شدند/ خسارت ۱۰۷ میلیاردی زلزله به جهاد و کشاورزی در دنا
الیاس تاج الدینی با اشاره به براورد خسارت زلزله شهرستان دنا در واکنش به صحبت های اخیر فرماندار این شهرستان اذعان داشت: از ساعات اولیه وقوع زلزله در حوزه جهاد و کشاورزی منطقه پای کار آمدیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ الیاس تاج الدینی در  گفتگو با صبح زاگرس در خصوص آخرین خسارات صورت گرفته به بخش کشاورزی شهرستان دنا گفت: از زمان لحظه وقوع زلزله تیم های ارزیابی این سازمان به شهرستان دنا که مرکز این زلزله بود اعزام و ارزیابی های تخصصی را در حوزه های مختلف کشاورزی آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی با اشاره به صحبت های اخیر پناهی فرماندار شهرستان دنا در رابطه با منفعل بودن جهاد کشاورزی در زلزله سی سخت گفت: دلیل صحبت های اخیر آقای فرماندار را نمی دانم چرا که همکاران من از شب وقوع زلزله  و همچنین خودم از صبح روز بعد از وقوع زلزله کار ارزیابی و بررسی خسارات زلزله را در حوزه جهاد کشاورزی بررسی کردیم.

,

تاج الدینی از وارد شدن خسارت 107 میلیارد تومانی به بخش های کشاورزی در شهرستان دنا در پی زلزله آخرین روزهای بهمن ماه خبر داد و گفت: 15واحد پرورش ماهی بر اثر زلزله ۵.۶ ریشتری در شهرستان دنا خسارت  زیادی دید.

,

رئیس جهاد کشاورزی استان با اشاره به خسارت زلزله به استخرها، ساختمان ها و گلخانه های شهرستان دنا گفت: براورد خسارات کارشناسی شده به وزارت خانه اعلان و از طریق مقام وزارت پی گیری هایی به وزارت کشور و مدیریت بحران انجام شد و در دست اقدام است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه