اخبار داغ

شهردار سرعین:

سرانه فضای سبز سرعین بیشتر از میانگین کشوری است

سرانه فضای سبز سرعین بیشتر از میانگین کشوری است
شهردار سرعین گفت: سرانه فضای سبز شهر سرعین هفت متر مربع یعنی بیش از 50 درصد بیشتر از میانگین کشوری و استانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید روح الله هدایت در گفتگو با خبرنگار سبلان ما، درخصوص اقدامات شهرداری سرعین در جهت توسعه فضای سبز، اظهار داشت: سرانه فضای سبز کشوری برای هر نفر برابر با 12 متر مربع، استان اردبیل سیزده و شهر سرعین هفده متر مربع است که وجود 10 و نیم هکتار فضای سبز در شهر سرعین گواه بر این است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی با بیان اینکه در سال 99 با حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر، در مسیر های کمربندی ایرانیان، پیام اعظم(ص) و بلوار ایردموسی حدود 4 هزار و 500 متر مربع رفوژ و 700 اصله نهال کشت شده است، افزود: سرانه فضای سبز سرعین هفت متر مربع یعنی 50 درصد بیشتر از میانگین کشوری و استانی است.

,

شهردار سرعین با بیان اینکه سالجاری برای اولین بار نگهداری فضای سبزی شهر سرعین برون سپاری شد و اقدامات مناسبی نیز توسط این شرکت در جهت توسعه فضای سبز انجام شده است، گفت: بر اساس تحقیقات و آزمایشات انجام یافته بر روی خاک سرعین، مشخص شد که مناسب ترین درخت برای کاشت در آن ون و بلوط است که رشد مناسبی در این منطقه دارند.

,

هدایت در ادامه با اشاره به حل مشکل محل دفن زباله شهری، ابراز داشت: با توجه به توریستی و گردشگر پذیر بودن منطقه و تا زمان بهره برداری از محل جدید ذفن زباله واقع در روستای آق قلعه، بر اساس توافقی که با یک شرکت انجام گرفت، زباله های مسیر آلوارس بدون وارد شدن هزینه ای برای شهرداری، جابجا می شود.

,

وی با اشاره به اهمیت فضای سبز در پاکیزگی محیط و هوا و اینکه باید برای توسعه آن برنامه ریزی مناسبی داشت، تصریح کرد: شهرداری سرعین در جهت توسعه بیشتر فضای سبز برنامه ریزی اساسی انجام داده که امید است با همکاری اعضای شورای شهر و مسئولین شهرستانی این امر محقق شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه