اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل‌آباد خبر داد؛

۱۵ دوز واکسن کرونا سهم خلیل‌آباد در مرحله اول واکسیناسیون

۱۵ دوز واکسن کرونا سهم خلیل‌آباد در مرحله اول واکسیناسیون
هاشمی از آغاز مرحله اول واکسیناسیون کرونا در شهرستان خلیل‌آباد خبر داد و گفت: در مرحله اول واکسیناسیون کرونا ۱۵ نفر از کادر درمان فعال در بخش‌های کرونا واکسن کرونا دریافت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد هاشمی، مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل‌آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ ضمن تقدیر از تلاش‌های یک‌ساله مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا، اظهار داشت: در مرحله اول واکسیناسیون کرونا در خلیل‌آباد ۱۵ دوز واکسن برای واکسیناسیون ۱۵ نفر از کادر درمان این شهرستان که بیشترین ارتباط را با بیماران کرونایی دارند، تزریق شد.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، نوبت دوم واکسن ۲۸ روز دیگر به دریافت‌کنندگان تزریق خواهد شد، خاطرنشان کرد: واکسن استفاده شده از نوع اسپوتنیک وی ساخت کشور روسیه برای مصونیت علیه ویروس کرونا در دسترس قرار گرفته شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه آغاز واکسیناسیون به معنی پایان کرونا نیست، تصریح کرد: ویروس جهش‌یافته کرونا امروزه قدرت تهاجمی بیشتری دارد و برای پایان چرخه‌های انتقال این ویروس، لازم است همه پروتکل‌های بهداشتی را نظیر استفاده از ماسک، شستشوی مکرر دست‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه نگرانی برای ورود به پیک چهارم این ویروس بسیار جدی و نگران‌کننده است، اذعان کرد: در حال حاضر شهرستان خلیل‌آباد در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد و این وضعیت با ۲ نفر بستری مثبت و ۱۷ نفر قرنطینه خانگی بسیار شکننده است.

هاشمی با بیان اینکه تردد زیاد مردم در سطح بازار شهرستان می‌تواند شرایط کرونایی را تشدید کند، عنوان کرد: شرکت در اجتماعات، دورهمی‌های خانوادگی، برگزاری مراسمات عروسی و ترحیم، مسافرت و رعایت‌نکردن فاصله‌گذاری فیزیکی در شیوع و ابتلا به ویروس کرونا مؤثر هستند که مردم باید از آن اجتناب کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه