اخبار داغ

۴۰۰ هزار بازنشسته تامین اجتماعی البرز در انتظار مصوبه مجلس

۴۰۰ هزار بازنشسته تامین اجتماعی البرز در انتظار مصوبه مجلس
سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان البرز گفت: انتظار می رود با تصویب بودجه مستقل برای تامین اجتماعی به مشکلات این قشر پایان داده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، ابوالحسن قورچیان روز شنبه در جمع خبرنگاران، ضمن قدردانی از پیگیرهای نمایندگان مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی در خصوص  تصویب بودجه مستقل برای  سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۰ افزود: امیدواریم این طرح با رای قاطع نمایندگان در صحن علنی مجلس تائید شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,

وی  گفت: انتظار می رود با مساعدت نمایندگان مردم استان و سایر نمایندگان، مصوبه کمیسیون تلفیق درباره پرداخت ۹۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات تامین اجتماعی  با رای بالا تایید  شود تا شاهد 

,

تکمیل طرح متناسب سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در کشور و البرز باشیم.

,

قورچیان اظهار داشت: این مصوبه گام خوبی برای تحقق خواسته بر حق جامعه شریف بازنشستگان و مستمری بگیران برای تکمیل متناسب سازی حقوق و ارتقا خدمات تامین اجتماعی است.

,

وی گفت: بازنشستگان و مستمری بگیران با تصویب این طرح در صحن علنی نسبت به بهبود معیشت خود در سال آینده بسیار امیدوار خواهند شد و از نمایندگان مردم استان خود درمجلس شورای اسلامی درخواست داریم همچون همیشه به تلاش در این زمینه ادامه داده تا مصوبه کمیسیون تلفیق با رای بالا تایید شود.

,

نیمی از جمعیت سه میلیون نفری استان البرز تحت پوشش خدمات بیمه تامین اجتماعی هستند که نزدیک به ۴۰۰ هزار نفراز  این افراد بازنشستگان و مستمری بگیران تشکیل می دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه