اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

گاف روزنامه شرق درباره تیم «جو»/ "هیچ کدام ضد ایرانی نیستند!"

گاف روزنامه شرق درباره تیم «جو»/ "هیچ کدام ضد ایرانی نیستند!"
گاف عجیب روزنامه شرق و ادعای ضد ایرانی نبودن اعضای تیم بایدن نشان از سرمستی جریان غربگرا برای زنده نگه داشتن برجام و برگشتن به میز مذاکره دارد؛ مذاکره ای که نتیجه آن از پیش روشن و سیاست مذاکره کنندگان همان سیاست پیشین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دلخوش کردن جریان غربگرا در ایران به تیم «جو بایدن» ظاهرا تمامی ندارد. اصلاح طلبان و جریان سیاسی حامی برجام که در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا رسما به ستاد انتخاباتی بایدن تبدیل شده بود حالا به تحلیل شخصیت تیم رئیس جمهور دموکرات آمریکایی پرداخته و در تحلیلی بی پایه و اساس ادعا کرده که در دولت بایدن هیچ مقام ضد ایرانی منصوب نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

روزنامه «شرق» در ویزه نامه نوروزی خود در یادداشتی به قلم «علی خرم» آورده است: با برچیده شدن طوما جنایتکار آمریکایی، دونالد ترامپ، امیدها برای مردم جهت رفع دوران رنج و محنت، فقر و تنگدستی، کاهش ارزش پول ملی و گرانی سرسام آور افزایش یافت.

,

نویسنده این مقاله که در حوزه حقوق بین الملل نیز تخصص دارد عنوان کرد: اکنون انتظارات مردم ایران از مسئولان این است که اگر نتواند با آمدن جوبایدن این دوران سخت را به پایان رسانند. نشانه نبود چنین عزمی در آنها یا نداشتن هنرمندی لازم برای رفع تحریم هاست!

,

, ,

گره زدن مشکل گرانی و کاهش ارزش پول ملی کشور توسط این استاد حقوق بین الملل به دولت ترامپ در حالی مطرح است که دولتی ها خود به خوبی می دانند عامل گرانی های کمرشکن و افسارگسیخته واردات کالا با ارز دولتی 4200 تومانی توسط عده ای خاص و رساندن آن به دست مردم با قیمت دلار آزاد است.

,

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور چند روز پیش در اظهاراتی جنجالی پرده از دست کاری های دولت در قیمت ارز برای جبران کسری بودجه برداشت تا دم خروس بیرون بزند و روشن شود منشا گرانی ها و کاهش ارزش پول ملی در پاستور است یا کاخ سفید.

,

روزنامه شرق البته در یک گاف بزرگ با انتشار این مقاله ضمن پافشاری بر علاقه زایدالوصف خود به «مذاکره»، «برجام»، «جو بایدن» و «کاخ سفید» در ادعایی عجیب از زبان این استاد حقوق بین الملل آورده است: «با اطمینان می توان گفت در دولت جوبایدن، تقریبا هیچ مسئول ضدایرانی منصوب نشده است و خدا کند در معرض سیاست ها، آنها همین مواضع را حفظ کنند مواضعی که تا کنون از سوی دولت بایدن در ارتباط با برجام عرضه شده، مثبت اما ناکافی است. جو بایدن قصد دارد به برجام برگردد ولی براساس فشار جمهوری خواهان، اتحادیه اروپا، اسرائیل و عربستان و بقیه متحدان آمریکا در جهان می خواهد ابتدا ایران نشان دهد عزم بازگشت به تعهدات خود در برجام را دارد!

, روزنامه شرق البته در یک گاف بزرگ با انتشار این مقاله ضمن پافشاری بر علاقه زایدالوصف خود به «مذاکره»، «برجام»، «جو بایدن» و «کاخ سفید» در ادعایی عجیب از زبان این استاد حقوق بین الملل آورده است: «با اطمینان می توان گفت در دولت جوبایدن، تقریبا هیچ مسئول ضدایرانی منصوب نشده است و خدا کند در معرض سیاست ها، آنها همین مواضع را حفظ کنند مواضعی که تا کنون از سوی دولت بایدن در ارتباط با برجام عرضه شده، مثبت اما ناکافی است. جو بایدن قصد دارد به برجام برگردد ولی براساس فشار جمهوری خواهان، اتحادیه اروپا، اسرائیل و عربستان و بقیه متحدان آمریکا در جهان می خواهد ابتدا ایران نشان دهد عزم بازگشت به تعهدات خود در برجام را دارد!,

یادداشت نویس روزنامه شرق در حالی مدعی شده که همه در تیم بایدن همه ایران دوست هستند و هیچ کس ضد ایران منصوب نشده! که جو بایدن «ریچارد نیفو»، معمار تحریم ها علیه ایران در دولت اوباما را به سمت معاون نماینده ویژه آمریکا در امور ایران منصوب کرده است.

,

نویسنده و منتشر کننده این مطلب احتمالا چند روز قبل از انتصاب نیفو با خوش بینی عجیب نسبت به دولت جدید آمریکا، چنین تعابیری را برای مستاجر جدید کاخ سفید به کار برده اند.

,

امروز نیز جو بایدن مانند دیگر روسای جمهور آمریکا فرمان اجرایی وضعیت اضطراری در برابر ایران را یک سال دیگر تمدید کرد.

,

, ,

 

,

همچنین «آدام زوبین» بعد از آنکه از دولت ترامپ خارج شد با روی کار آمدن دولت جدید در آمریکا، مسئول اجرای تحریم‌های آمریکا بر علیه ایران در دولت بایدن شد!

,

گاف عجیب روزنامه شرق و ادعای ضد ایرانی نبودن اعضای کابینه بایدن نشان از سرمستی جریان غربگرا برای زنده نگه داشتن برجام و برگشتن به میز مذاکره دارد. مذاکره ای که نتیجه آن از پیش روشن  و سیاست مذاکره کنندگان همان سیاست پیشین است.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه