اخبار داغ

مدیر مرکز جهانی شیعه شناسی:

برای معرفی اسلام باید از فضای وب استفاده کنیم

برای معرفی اسلام باید از فضای وب استفاده کنیم
مدیر مرکز جهانی شیعه شناسی گفت: در حال حاضر در عصر انقلاب وب هستیم و باید از این فضا معارف بلند و سعادت آفرین اسلام را به مخاطب جهان غرب معرفی می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،دکتر هدایت پیمان ظهر امروز در نشست برنامه افتتاح شبکه سلطان درباره فعالیت های شبکه سلطان گفت: شبکه تلویزیونی سلطان، شبکه‌ای انگلیسی زبان بوده که با هدف گفت‌وگوی میان ادیان به ویژه اسلام و مسیحیت احداث شده و معارف بلند و سعادت آفرین اسلام را به مخاطب جهان غرب معرفی می کند.
وی ادامه داد:به دور از هر گونه نزاع و جدال به دنبال نشر معارف اسلام و اهلبیت(ع) طبق آموزه های قرآن هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا, ،,
,

مدیر مرکز جهانی شیعه شناسی با اشاره به اینکه برای رسیدن به اهداف مسیر را ریل گذاری کرده ایم، گفت: در تلاش هستیم متون اعتقادی، تاریخی و سیره معصومین و معارف امام رضا را در فضای وب به زبان انگلیسی به گوش مشتاقان برسانیم.
وی اضافه کرد: اگر این مطالب به گوش مشتاقان برسد بر فطرت آنها اثرگذار خواهد بود.
پیمان با بیان اینکه ایجاد شبکه های انگلیسی زبان و احداث آن کار سنگین و دشواری در سطح جهان است، ابراز کرد:  شبکه جهانی ثامن با ۱۳ سال سابقه و همچنین مؤسسه دارالحکمه به انتشار آثار میان ادیانی می پردازد.
وی خاطرنشان کرد:امروز عصر انقلاب وب است و باید در این عصر اطلاع رسانی، دیجیتال و مجازی بتوانیم معارف اسلامی را به گوش دنیا برسانیم که در این عرصه در رقابت سنگینی قرار داریم.

,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه