اخبار داغ

نظارت بر ورودی‌های کهگیلویه از سمت خوزستان؛ در دستور کار پلیس راه

نظارت بر ورودی‌های کهگیلویه از سمت خوزستان؛ در دستور کار پلیس راه
شاهپور عابدی گفت: تردد خودروهای مختلف رصد و کنترل می‌شود و تنها پلاک شهرستان مجاز به ورود است در غیر این صورت خودرو بازگشت و در عین حال جریمه و توقیف خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا شاهپور عابدی رئیس پلیس راه شهرستان کهگیلویه ظهر امروز در حاشیه کنترل مبادی ورودی و خروجی کهگیلویه در گفتگو با صبح زاگرس اظهار کرد: با هشدار باش ورود ویروس کرونای انگلیسی  تمامی ورودی و خروجی شهرستان‌ به صورت همزمان بسته و  کنترل می‌ شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
عابدی افزود: تردد خودروهای مختلف رصد و کنترل می‌شود و تنها پلاک شهرستان مجاز به ورود است و در غیر این صورت خودرو بازگشت و در عین حال  جریمه و توقیف خواهند شد.
,
 
,
با این حال در کنار زحمات پلیس راه برای کنترل مبادی ورودی با توجه اینکه در جلسه ستاد کرونای شهرستان مصوب شد که در ورودهای شهرستان کانکس،چادر، اکیپ پزشکی، نمونه گیری تست کرونا و ... مستقر شود اما تاکنون این امر محقق نشده است و با حساسیت موضوع کرونای انگلیسی میطلبد سایر ارگانها همسو با پلیس راه وارد عمل شوند.
,
 
,
با توجه به پیش رو بود فصل بهار و همشریانی که خارج از شهرستان و استان سکونت دارند برای دید و بازدید به شهرستان خود سفر می کنند ضرورت استقرار اکیپ تست کرونا و رهگیری با وجود حساسیت موضوع بیشتر حس می شود.
,
 
,
تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: 
, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: , تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: ,
 
,
, , , ,
 
,
, , , ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه