اخبار داغ

معاون عمرانی استاندار:

شهرداری‌ها پیگیر وصول مطالبات خود باشند/ راکد ماندن ۶۰ پروژه عمرانی شهری در خراسان شمالی

شهرداری‌ها پیگیر وصول مطالبات خود باشند/ راکد ماندن ۶۰ پروژه عمرانی شهری در خراسان شمالی
غلامرضا هوایی گفت: شهرداری های استان به دنبال وصول مطالبات خود از دستگاه های اجرایی باشند زیرا وصول این مطالبات منجر به ارائه خدمات رسانی مطلوب تر به مردم می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، غلامرضا هوائی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی در گردهمائی شهرداران و روسای شورای اسلامی شهرهای استان افزود: شهرداران باید درصدد اخذ مطالبات خود باشند و نباید در این حوزه بسیار مهم کوتاهی کنند بنابراین وجود شهرداران بسیار فعال و پیگیر برای ما قابل تقدیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی بر دسترسی آسان به خدمات شهرداری تاکید و تصریح کرد: تمام خدمات شهری با تاکید بر رفاه حال مردم باید مکانیزه شود.

,

هوائی همچنین بر انجام پروژه های عمران شهری تاکید و اظهار داشت: متاسفانه برای اجرایی شدن ۶۰ پروژه عمرانی شهری اقدامات خاصی صورت نگرفته و این در حالیست که با توجه به اینکه در آستانه سال جدید هستیم باید شاهد جنب و جوش خاصی در سطح شهرها باشیم.

,

هوائی افزود: اجرای پروژه های شهری موجب ماندگاری بیشتر مسافران می شود پس این مسئله برای استان ما حائز اهمیت است.

,

وی خاطرنشان کرد: ابتدای سال آینده با پالایش شهرداران و ارزیابی واقعی و عینی آنان یک شهردار نمونه استان را به وزارت کشور معرفی خواهیم کرد.

,

مدیرکل اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور با ابراز رضایت از سفر چند روزه اش به این استان گفت: محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی فردی خوش فکر و بسیار پیگیر است و یکی از شانس های این استان ورود دکتر شجاعی است.

,

کوشش تبار همچنین شهرداران جوان استان را یکی از سرمایه های اصلی دانست و افزود:در چهره این شهرداران مدیران آینده را می توان دید.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه