اخبار داغ

رئیس اتحادیه قنادان استان زنجان:

افزایش قیمت مواد اولیه باعث متضرر شدن قنادان شده است

افزایش قیمت مواد اولیه باعث متضرر شدن قنادان شده است
محمدی رئیس اتحادیه قنادان استان زنجان گفت: افزایش یکباره قیمت مواد اولیه باعث متضرر شدن قنادان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا با اشاره به افزایش قیمت مواد اولیه کار قنادان را مختل کرده است اظهار کرد: افزایش قیمت مواد اولیه باعث شده قیمت شیرینی‌ها نیز  افزایش یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی تصریح کرد: افزایش مواد اولیه از جمله آرد، تخم‌مرغ، روغن، شکر و غیره باعث شده قنادان متضرر ‌شوند.

,

رئیس اتحادیه قنادان استان زنجان با بیان اینکه در مقطعی در بازار کمبود روغن داشتیم بیان کرد: در حال حاضر در بازار هیچ گونه کمبودی نداریم اما افزایش قیمت‌ مواد اولیه کار را برای قنادان سخت‌تر کرده است.

,

وی با تاکید براینکه در سال گذشته شکر با قیمت دولتی در بازار توزیع می‌شد و قنادان می‌توانستند نیاز خود را با قیمت پایین تهیه کنند عنوان کرد: در حال حاضر شرایط تغییر کرده و قیمت شکر دولتی با بازار آزاد تفاوتی ندارد بنابراین کسی از قنادان تمایلی برای تامین نیاز با شکر دولتی ندارند.

,

وی تاکید کرد: در حال حاضر در بازار روغن و شکر به اندازه کافی وجود دارد و در رابطه با مواد اولیه هیچ مشکلی وجود ندارد و تنها مشکلی که با آن مواجه هستیم افزایش قیمت‌ مواد اولیه است.

,

محمدی در ادامه به نظارت بر فعالیت کارگاه‌های قنادان اشاره و خاطرنشان کرد: نظارتهای بهداشتی به صورت مستمر از کارگاه‌های قنادان انجام می‌شود.

,

وی ادامه داد: در رابطه با موارد بهداشتی در استان زنجان مشکلی وجود ندارد و همه قنادان پروتکل‌های اعلامی را با جدیت رعایت می‌کنند.

,

محمدی اظهار داشت: افزایش یکباره قیمت شکر از ۷ هزار تومان به بیش از ۱۲ هزار تومان و افزایش ۵ تا ۵ برابری قیمت روغن باعث وقوع مشکلات متخلفی می‌شود.

,

وی بیان کرد: در یک سال گذشته به دلیل شیوع کرونا در استان زنجان قنادان با مشکلات بسیاری مواجه شده و بسیار متضرر شدند.

,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه