اخبار داغ

مسئول هیئت انجمن‌های ورزشی خراسان‌جنوبی مطرح کرد؛

بانوان خراسان جنوبی؛ فاتح هفت دوره کشوری/ دارترها در انتظار خانه دارت مدرن

بانوان خراسان جنوبی؛ فاتح هفت دوره کشوری/ دارترها در انتظار خانه دارت مدرن
علیزاده گفت: در بخش بانوان، دارت استان خراسان‌جنوبی حرف اول را می‌زند به طوری که در هفت دوره نفرات اول از استان خراسان‌جنوبی بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا علیزاده مسئول هیئت انجمن‌های ورزشی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، در مورد آخرین وضعیت دارت استان خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در ابتدای در سال جاری که با کرونا آغاز شد، رشته دارت با چالش‌های زیادی مواجه شد و برنامه‌های آموزشی به صورت غیرحضوری و در خانه‌های علاقه‌مندان به این رشته ورزشی برگزار می‌شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

عضویت دارترهای خراسان‌جنوبی در کمیته مسابقات آنلاین

,

وی افزود: در ادامه با تشکیل کمیته مسابقات آنلاین یا مجازی کشور، دارترهای خراسان‌جنوبی نیز در کمیته مسابقات آنلاین شرکت کرده و  سه نفر از استان خراسان‌جنوبی به نام‌های آقایان امیر مداح، علیرضا و مجتبی فروتن‌مقدم به عضویت کمیته کشوری درآمدند.

,

مسئول هیئت انجمن‌های ورزشی خراسان‌جنوبی بیان کرد: در ادامه مسابقات غیرحضوری استان خراسان‌جنوبی میزبان مسابقات دارت آنلاین کشور در دو بخش آقایان و بانوان شد که در بخش بانوان ملیحه رجبی اول و زهرا رجبی دوم شد.  

,

علیزاده اظهار کرد: جوایز این مسابقات حدود چهارمیلیون تومان بود.

,

وی گفت: پس از درخشش دارترهای استان در مسابقات غیرحضوری که به میزبانی خراسان‌جنوبی انجام شد، در مسابقات دارت آنلاین کشور در دوره‌های بعدی خانم‌ها مریم عرفانیان، آتنا بیگمی و فهیمه زارعی توانستند به مقام قهرمانی کشور برسند و سمیرا سلیم نیز رتبه سوم کشور را از آن خود کرد.

,

مسئول هیئت انجمن‌های ورزشی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در بخش آقایان نیز رضا محمدی طی دو نوبت پیاپی در مسابقات دارت آنلاین کشور به قهرمانی رسید و علیرضا محمدزاده در مسابقات پیشکسوتان به نایب قهرمانی دست یافت.

,

علیزاده عنوان کرد: ابوالفضل علیزاده نیز با کسب مقام نایب قهرمانی دانشجویان کشور عنوان سوم مشترک مسابقات دارت آنلاین کشور را به دست آورد.

,

وی افزود: در بخش دختران جوان نیز مطهره سلطانی و زهرا مومن در مسابقات دارت آنلاین کشور به ترتیب اول و سوم شدند.

,

مسئول هیئت انجمن‌های ورزشی خراسان‌جنوبی گفت: در بهمن‌ماه با حضور نائب رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی ایران از تمامی قهرمانان فوق با حضور مسئولان تجلیل شد.

,

علیزاده خاطرنشان کرد: هم‌اکنون از دهم بهمن‌ماه سالن دارت دکتر گنجی و سالن دارت بانوان استان بازگشایی شده و آماده ارائه خدمات است.

,

وی با بیان این‌که در سال جاری مسابقات حضوری  برگزار نشد و تیمی تشکیل نشده، گفت: در بخش بانوان، دارت استان خراسان‌جنوبی حرف اول را می‌زند به طوری که در هفت دوره نفرات اول از استان خراسان‌جنوبی بودند.

,

دارتر خراسان‌جنوبی بهترین رتبه بازیکنان مسابقات جهانی را به دست آورد

, دارتر خراسان‌جنوبی بهترین رتبه بازیکنان مسابقات جهانی را به دست آورد, دارتر خراسان‌جنوبی بهترین رتبه بازیکنان مسابقات جهانی را به دست آورد,

مسئول هیئت انجمن‌های ورزشی خراسان‌جنوبی بیان کرد: زهرا رجبی از استان خراسان‌جنوبی در مسابقات انتخابی تیم ملی توانست اول شود و در مسابقات آنلاین جهانی بهترین رتبه بازیکنان ایران یعنی هفدهم جهان را به دست آورد.

,

علیزاده افزود: ورزش‌کاران سازمان یافته دارت استان حدود سیصد نفر هستند.

,

وی در مورد برنامه‌های آتی برای دارت استان، اظهار کرد: برای سال آینده علاوه بر تشکیل چارت تشکیلاتی جدید، حمایت از قهرمانان و حضور در میادین کشوری مهمترین برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

,

مسئول هیئت انجمن‌های ورزشی خراسان‌جنوبی با اشاره به این‌که مشکل خاصی در هیئت انجمن‌های ورزشی نداریم، تصریح کرد: ان‌شاءالله مدیران اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان‌جنوبی کمک کنند بزودی خانه دارت بزرگ‌تر و مدرن‌تری را در مرکز استان افتتاح کنیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه