اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی استان:

توسعه فضای ورزشی در چهارمحال و بختیاری باید در دستور کار قرار گیرد

توسعه فضای ورزشی در چهارمحال و بختیاری باید در دستور کار قرار گیرد
حسینعلی رضایی سرپیری گفت: توسعه فضای ورزشی در سطح استان باید در دستور کار باشد، قسمتی از زندگی مردم باید ورزش باشد چرا که ایجاد انگیزه در مردم به ورزش خصوصاً ورزشهای همگانی نشاط را بدنبال دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ حسینعلی رضایی سرپیری رئیس شورای اسلامی استان امروز در جلسه فوق العاده شورا که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار گردید، خاطر نشان کرد: یکی از اولین حوزه‌هایی که با شیوع کرونا تعطیل و بسیاری از فعالیت‌های آن نیز مختل شد، بخش ورزش بود. این بخش اگرچه در ظاهر آسیب جبران‌ناپذیری به مردم و چرخه اقتصاد نمی‌زند اما ضررهای جدی درپی دارد که نمی‌توان به راحتی از آن چشم پوشید. 
 
رضایی سرپیری با اشاره به اینکه، توسعه فضای ورزشی در سطح استان باید در دستور کار باشد، افزود: قسمتی از زندگی مردم باید ورزش باشد چرا که ایجاد انگیزه در مردم به ورزش خصوصاً ورزشهای همگانی نشاط را بدنبال دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,

وی خاطر نشان کرد: وجود سالن ورزشی و زمین چمن از مهمترین درخواست‌های واصله به نمایندگان این شورا در شهرستان ها بوده و با توجه به اینکه استان چهارمحال و بختیاری به جهت آب و هوای بکر و میهمان نوازی اکثر اوقات میزبان مسابقات ورزشی می باشد میطلبد مسئولین کشوری اعتبارات ورزشی این استان را چندین برابر افزایش دهند تا بتوان علاوه بر رفع مشکل ورزشکاران استان، میزبانی اردوهای ملی را نیز پذیرا بود.

,

رضایی گفت: در برخی مناطق استان از جمله شهر کاج سرانه ورزشی صفر می باشد و سالن ورزشی، میدان چمن، ورزش های بومی و محلی و ... وجود ندارد و این ها از جمله عواملی است که کمک می کند تا مردم خصوصاً قشر جوان به سمت کارهای خلاف و اعتیاد روی آورند.

,

رئیس شورای اسلامی استان تصریح کرد: تیم های ورزشی شهرستان اردل خصوصا تیم های مطرح قهرمانی درخواست کمک های مالی دارند که اداره کل ورزش و جوانان باید تمهیداتی برای آنها بیندیشد.
 
وی همچنین تجهیز اماکن ورزشی استان را بمنظور حفظ سلامت و امنیت جانی ورزشکاران ضروری دانست.
 
انتهای پیام/
 

,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه