اخبار داغ

نایب رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت استان گلستان:

هشت سال کشور را معطل مذاکره کردند/ دشمن به سفر مردم حمله کرده اما دولت تعصبی ندارد

هشت سال کشور را معطل مذاکره کردند/ دشمن به سفر مردم حمله کرده اما دولت تعصبی ندارد
جعفر گرزین گفت: دشمن به سفره مردم حمله کرده اما دولت فعلی تعصبی در این زمینه ندارد و تمام تلاش آنها این بود تا از طریق مذاکره مشکلات کشور را حل کنند و در مدت هشت سال کشور را معطل نگه داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما، جلسه شورای وحدت استان گلستان شامگاه گذشته برگزار و هیات رئیسه با اکثریت آراء انتخاب شدند و بر این اساس سیدرسول حسینی به عنوان رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت استان گلستان، جعفر گرزین نایب‌رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت استان گلستان و حسین ثبوتی سخنگوی این شورا معرفی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

نایب رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت استان گلستان در این مراسم اظهار داشت: دشمن همچون سال ۱۳۶۰ که به دنبال تفرقه و به شهادت رساندن امثال شهید بهشتی بود، اکنون دستانش به خون سردار دل‌ها آغشته وکینه‌توزانه با ایران عداوت و دشمنی بیشتری دارد.

,

جعفر گرزین افزود: امروز ایران یک کشور نیست، یک فرهنگ است، فرهنگی الهام گرفته از مکتب شهید سلیمانی که در عمل هم مسوولان و دولتمردان با این باور می‌توانند دشمن را ناکام کنند.

,

گرزین با اشاره به شکل گیری مجلس انقلابی اضافه کرد: می‌طلبد در تداوم این مجلس، دولت جوان، مقتدر و کارآمد نیز با بصیرت مردم روی کار بیاید، دولتی که با تهدید و تحریم دشمن عقب‌نشینی نکند و به تعهداتش عمل کرده و پایبند باشد.

,

وی تصریح کرد: هم‌افزایی نیروهای انقلابی حول محور ولایت مهمترین شاخصه شکل‌گیری این تشکل است، این مجموعه با رویکرد اتحاد گروه‌های همسو با جریان انقلابی شکل گرفت و ذیل جامعه روحانیت مبارز فعالیت خود را آغاز کرده است.

,

فرماندار اسبق گرگان یادآور شد: اعتقاد ما این است که میدان‌دار اصلی جوانان اعم از خانم‌ها و آقایان باشند، این مرحله، مرحله انتقال تجربه، به کار گرفتن و باور داشتن جوانان دانست و افزود: باید از ظرفیت جوانان به خوبی استفاده شود.

,

گرزین بیان کرد: دشمن به سفره مردم حمله کرده است، اما دولت فعلی تعصبی در این زمینه ندارد و تمام تلاش آنها این بود تا از طریق مذاکره مشکلات کشور را حل کنند و در مدت هشت سال کشور را معطل نگه داشتند.

,

وی با بیان اینکه از همه طبقات و اقشار در شورای وحدت دعوت شده است، گفت: تشکل‌های دیگری از جریان انقلابی به وجود آمدند که در تقابل با یکدیگر نیستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه