اخبار داغ

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی خبرداد

اختصاص ۹۰ هزار میلیارد تومان برای همسازن سازی حقوق بازنشستگان در بودجه۱۴۰۰

اختصاص ۹۰ هزار میلیارد تومان برای همسازن سازی حقوق بازنشستگان در بودجه۱۴۰۰
مصطفی طاهری، عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۰ هزار میلیارد تومان به تامین اجتماعی برای همسازن سازی حقوق بازنشستگان اختصاص یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: بررسی بودجه ۱۴۰۰ از سوی مجلس شورای اسلامی توسط نمایندگان به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه بندهای باقی مانده بودجه در آخرین جلسه مورد بررسی قرار گرفت،افزود: تبصره 12 در زمینه افزایش حقوق‌ها تا 25 درصد بود که طبق این تبصره برای تا 10 میلیون تومان این افزایش در نظر گرفته شد.
,
 
,
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همچنین بر اساس تبصره 2 بند "و"، ۹۰ هزار میلیارد تومان به تامین اجتماعی برای همسازن سازی حقوق بازنشستگان اختصاص یافت.
,
 
,
عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی از اختصاص اعتبار بیمه فرشبافی به سازمان تامین اجتماعی خبرداد و گفت: تبصره 14 نیز در خصوص هدفمندی یارانه‌ها بود که در جلسه آخر مورد بررسی قرار گرفت.
,
 
,
طاهری با بیان اینکه در خصوص تبصره 18 بند الف نیز 13 هزار میلیارد تومان برای امر اشتغال اختصاص یافت، ادامه داد: این مبلغ در بین استان‌ها به صورت تسهیلات و غیره برای کمک به اشتغال توزیع می‌شود.
,
 
,
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هنوز بودجه دارای ایراداتی است، خاطرنشان کرد: بخشی از بودجه شفافتر و عادلانه‌تر شده و به بحث‌های محرومیت زدائی  و اشتغال در بودجه ۱۴۰۰ توجه ویژه‌ای شده است.
,
 
,
طاهری گفت: اقدامات انجام شده تنها یک گام محسوب می‌شود و راه زیادی برای رسیدن به بودجه خوب با اصلاح ساختار بودجه وجود دارد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه امسال تا 15 درصد بودجه اصلاح شد، گفت: دولت می‌تواند در سه سال آینده بودجه بهتری را به مجلس شورای اسلامی ارائه کند
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه