اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند:

کمبودی در کیت تشخیص کرونای انگلیسی در خراسان‌جنوبی وجود ندارد

کمبودی در کیت تشخیص کرونای انگلیسی در خراسان‌جنوبی وجود ندارد
دهقانی گفت: در حال حاضر در خراسان‌جنوبی در مورد کیت تشخیص کرونای انگلیسی و معمولی هیچ مشکل و کمبودی وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد دهقانی فیروزآبادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در گفت‌وگو با خاورستان، در مورد وضعیت کیت‌های تشخیص کرونای انگلیسی در خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: آزمایشگاه ویروس‌شناسی بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) بیرجند از جمله آزمایشگاه‌هایی بود که صلاحیت انجام آزمایش کرونای انگلسی را کسب کرد و کیت‌های مربوط به ویروس کرونای انگلیسی در اختیار این آزمایشگاه قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

وی افزود: آزمایشاتی که در خراسان‌جنوبی انجام و منجر به شناسایی 17 بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی شده است در آزمایشگاه ویروس‌شناسی بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) بیرجند انجام شده است.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان این‌که مشکلی در مورد کیت تشخیص کرونای انگلیسی در خراسان‌جنوبی وجود ندارد، اظهار کرد: با توجه به این‌که ویروس کرونای انگلیسی در کشور پخش شده هیچ نقطه‌ای از ویروس کرونای انگلیسی مصون نیست و لازم است مردم پروتکل‌های بهداشتی را جدی گرفته و رعایت کنند.

,

دهقانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در خراسان‌جنوبی در مورد کیت تشخیص کرونای انگلیسی و معمولی هیچ مشکل و کمبودی وجود ندارد.

,

وی افزود: برای تمامی مراجعه‌کنندگان به مراکز درمانی آزمایش تشخیص کرونای انگلیسی انجام نمی‌شود و انجام آزمایش کرونای انگلیسی براساس معیارهایی برای افرادی که نیاز باشد انجام می‌شود.

,

دهقانی بیان کرد: تفاوت کیت تشخیص کرونای انگلیسی با کرونای معمولی در نوع ویروس است؛ ویروس کرونای انگلیسی ویروسی جهش یافته است و کیت مخصوص کرونای انگلیسی، این ویروس را شناسایی می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه