اخبار داغ

استاندار لرستان:

سهم لرستان از اعتبارات متفرقه در موعد مقرر جذب شود

سهم لرستان از اعتبارات متفرقه در موعد مقرر جذب شود
خادمی گفت: ۱۷ هزار میلیارد تومان ردیف متفرقه در کشور برآورد شده که لازم است مسئولان تلاش کنند سهم استان از اعتبارات، در موعد مقرر جذب شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سیدموسی خادمی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار داشت: دریافت سهم استان از محل ردیف‌های متمرکز ملی متفرقه توسط دستگاه های اجرایی از جمله مطالبات مهم استان است، طبق برآوردهای انجام شده حدود ۱۷ هزار میلیارد تومان ردیف متفرقه در سطح کشور وجود دارد و هدف‌گذاری به‌ گونه‌ای ترسیم شده که بتوان ۷۵۰ میلیارد تومان از این رقم را با توجه به سهم پنج درصدی طراحی شده در استان، جذب کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: البته باید در نظر داشت که این مهم زمانی محقق می شود که اعتبارات در نظر گرفته شده در کشور به طور صددرصدی تخصیص یابد.

,

استاندار لرستان تصریح کرد: با بررسی های به عمل آمده مشخص شد تعدادی از دستگاه های اجرایی استان هدف گذاری مشخص شده را به خوبی محقق نمودند و لازم است آن دسته از دستگاه های اجرایی که از این موضوع عقب هستند، هر چه سریعتر پیگیری برای جذب اعتبارات را انجام دهند.

, , ,

خادمی عنوان کرد: ضرورت دارد تخصیص اعتباراتی که به صورت نقدی یا اوراق هستند با توجه به محدودیت زمانی، هر چه سریعتر پیگیری شوند تا مجبور به تمدید زمان جذب آنها نباشیم.

,

وی بیان کرد: در بحث امور زیربنایی و شهرسازی در شهر نورآباد با توجه به محدودیت های موجود برای تأمین مسکن اقشار محروم و کم درآمد، بخش هایی به مناطق شهری برای رفع این مشکل اضافه شد که به تصویب رسید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه