اخبار داغ

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین(ع):

مقابل جنگ نرم دشمن باید آگاهانه عمل کنیم/ ترس دشمنان از قدرت نظامی ایران

مقابل جنگ نرم دشمن باید آگاهانه عمل کنیم/ ترس دشمنان از قدرت نظامی ایران
محمدعلی حق‌بین گفت: دشمن در عرصه فرهنگ و جنگ نرم دنبال این است که ما را از ناحیه‌ای که ضعیف هستیم مورد تهاجم قرار دهد که باید آگاهانه عمل کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سردار محمدعلی حق‌بین شنبه شب در مراسم یادبود هشت شهید گمنام شهرستان رامسر با بیان اینکه در برابر توطئه دشمنان باید آگاه باشیم گفت: باید بدانیم دشمنان در طرح ها، استراتژی‌ها و راهبرد‌ها چه اهدافی دارند.

حق بین با بیان این مطلب که دشمنان دو مسیر جنگ سخت و جنگ نرم را علیه ما طراحی کردند و با جنگ سخت و قدرت نظامی می‌خواهند دنیا را بدست بگیرند، افزود: زمانی که انقلاب اسلامی وارد عرصه‌های سیاسی و اجتماعی شد، همه اقدامات و قدرت سختی که دشمنان طراحی کرده بودند را ناکار آمد کرد.

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه در همین رابطه توضیح داد: دانشمندان همه قدرت‌های دنیا و فکر‌ها را در یک عرصه جمع کرده بودند و هر آنچه که می‌توانستند تانک و هواپیما درست کردند تا کشور‌ها را زیر سیطره خود ببرند.

حق بین با اشاره به اینکه با ناکار آمدی دشمن ملت ایران متوجه شد دشمن کار آیی ندارد ادامه داد: دشمنان از قدرت نظامی ما وحشت دارند.

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که ۲۵ سال دیگر اسرائیل وجود ندارد، خاطرنشان کرد: این نشان از اقتدار و قدرت نظامی کشور است.

حق بین در ادامه با بیان این مطلب که پس از شهادت سردار سلیمانی مردم در کشور و خارج از مرز‌ها از این شهید عزیز تکریم کردند و این افتخارات مربوط به شهداست خطاب به مسئولین گفت: هر کس مسئول است، پشت تریبون بایستد و بگوید نوکر مردم هستم و باید نوکری کرده تا مسیر شهدا را طی کنیم و اگر به این افتخار دست پیدا کنیم فاتحان خرمشهر خواهیم شد.

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: امروز با افتخار عرض می‌کنیم سلیمانی یعنی عزیز دل ما و افتخار ایران اسلامی است که با قدرت و اقتدار خود سبب وحشت و نابودی دشمنان اسلام شد.

حق بین با بیان اینکه افتخار ما این است که سرباز سردار سلیمانی هستیم که برای ما امنیت را به ارمغان آورد، تصریح کرد: دشمن در عرصه فرهنگ و جنگ نرم دنبال این است که ما را از ناحیه‌ای که ضعیف هستیم مورد تهاجم قرار دهد که باید آگاهانه عمل کنیم.

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم روی پای خودمان بایستیم راهی جز وحدت نداریم، افزود: باید در انتخابات پیش روی آگاهانه عمل کرده و در مسیری که انتخاب کردیم درست پیش برویم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه