اخبار داغ

استاندار قم:

محدودیت تردد شبانه در ایام نوروز تداوم خواهد داشت / نظارت‌های بهداشتی تشدید می‌شود

محدودیت تردد شبانه در ایام نوروز تداوم خواهد داشت / نظارت‌های بهداشتی تشدید می‌شود
استاندار قم با بیان این‌که در هفته‌های پیش رو نظارت‌های بهداشتی تشدید می‌شود، گفت: محدودیت تردد شبانه در ایام نوروز تداوم خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  بهرام سرمست در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به در پیش بودن تعطیلات عید نوروز اظهار داشت: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع شده است و استان قم فعلاً در این وضعیت قرار ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا,

وی ادامه داد: البته برای استان‌ها و شهرهایی که مقصد سفر بوده و مسافرپذیر بوده قرار است محدودیت‌هایی اعمال بشود.

,

سرمست تأکید کرد: اماکن دولتی و مدارس استان در ایام نوروز پذیرشی برای مهمان نخواهند داشت و علاوه بر محدودیت تردد شبانه در ایام نوروز تداوم خواهد داشت تا از دورهمی‌ها کاسته شود.

,

وی ابراز داشت: در ایام نوروز و همچنین در روزهای آینده که منتهی به سال جدید می‌شود نظارت‌ها بر اماکن مختلف تشدید خواهد شد تا از بروز و شیوع بیماری جلوگیری شود.

,

استاندار قم تأکید کرد: جلوگیری از گسترش ویروس و به‌خصوص ویروس انگلیسی یکی از اهداف اصلی ستاد مبارزه با کرونا در استان است و برای این مهم هماهنگی خوبی بین دستگاه‌های مربوطه شکل‌گرفته است.

,

وی به نقش مردم در ایام پیش رو و مراسم‌های مختلف اشاره کرد و گفت: مردم باید در روزهای پیش رو بیش از گذشته به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه کنند چراکه کوچک‌ترین غفلت ما را با موج چهارم کرونا روبرو خواهد کرد.

,

سرمست تصریح کرد: این ویروس نشان داده که شوخی‌بردار نیست و وضعیت امروز استان خوزستان نشان می‌دهد که باید با این ویروس به‌صورت جدی مقابله کرد و تک‌تک مردم در این مسیر باید همراه باشند.

,

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان قمی نیز خواهشمندیم در این هفته‌های پیش رو بیش از گذشته به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بپردازند تا خدای‌نکرده با موج بعدی کرونا روبرو نشویم.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه