اخبار داغ

معاون سپاه استان زنجان خبر داد

آغاز مرحله دوم طرح شهید سلیمانی در آستانه نوروز در زنجان

آغاز مرحله دوم طرح شهید سلیمانی در آستانه نوروز در زنجان
عباس بابایی،معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: با توجه در پیش رو بودن نوروز، مرحله دوم طرح شهید سلیمانی برای کنترل بیماری کرونا در استان زنجان اجرایی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس بابایی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; از آغاز مرحله دوم طرح شهید سلیمانی در استان زنجان خبرداد و اظهار داشت: این مرحله با همکاری نواحی سپاه استان زنجان، ادارات بهداشت شهرستان‌ها و فرمانداران به عنوان رئیس قرارگاه‌های شهرستانی اجرایی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی ادامه داد: با توجه به در پیش رو بودن عید نوروز و شلوغی بازار و افزایش فعالیت کسبه این طرح در دو هفته جاری اجرایی می‌شود که با افزایش انجام تست‌های سریع کار رهگیری مراقبتی انجام می‌شود.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: در قالب این طرح مبتلایان به بیماری کرونا در سریعترین زمان شناسایی و قرنطینه می‌شوند که این امر موجب جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در جامعه می‌‌شود.
,
 
,
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از فعالیت 570 تیم رصد و شناسایی و مراقبت بیماران کرونایی در استان زنجان خبرداد و گفت: 84 هزار و 549 خانوار طرح پوشش طرح شهید سلیمانی در استان زنجان قرار می‌گیرند.
,
 
,
بابایی با اشاره به کارگیری یک هزار و 455 نفر بسیجی به صورت روزانه در قالب طرح شهید سلیمانی، بیان داشت: 103 پزشک، 453 پرستار و 758 بهورز در این طرح به کارگیری شده‌اند.
,
 
,
وی با بیان اینکه تیم‌های مراقبتی، حمایتی و نظارتی در قالب این طرح فعالیت می‌کنند، افزود: تا کنون حدود 53 انبار احتکار توسط بسیجیان ناحیه زنجان در قالب این طرح کشف شده است.
,
 
,
این مسئول از فعالیت ۹۷۰ پایگاه بسیج استان زنجان در طرح شهید سلیمانی خبرداد و گفت: تاکنون 76 هزار و 650 بسیجی در این پایگاه‌ها در طرح شهید سلیمانی به کارگیری شده‌اند.
,
 
,
وی با اشاره به توزیع 29 هزار و 600 بسته معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی در استان زنجان، بیان داشت: از اول شیوع بیماری کرونا ویروس تا کنون 296 هزار و 680 بسته معیشتی و 184هزار بسته بهداشتی در استان زنجان در قالب رزمایش کمک مومنانه توزیع شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه