اخبار داغ

مدیر املاک و اراضی آستان قدس رضوی شهرستان خبر داد؛

مساعدت ۱۰ میلیارد ریالی آستان قدس رضوی برای تکمیل بخش سی‌تی‌اسکن بیمارستان سرخس

مساعدت ۱۰ میلیارد ریالی آستان قدس رضوی برای تکمیل بخش سی‌تی‌اسکن بیمارستان سرخس
برهمند گفت: با دستور تولیت آستان قدس رضوی، مبلغ ۱۰ میلیارد ریال به‌منظور بهره‌برداری و تکمیل هرچه سریع‌تر پروژه مکان نصب دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان لقمان حکیم سرخس به حساب این بیمارستان واریز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا برهمند، مدیر املاک و اراضی آستان قدس رضوی سرخس در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در امر رسیدگی به مناطق محروم با دستور تولیت آستان قدس رضوی، با پرداخت مبلغ ۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه ساخت مکان نصب دستگاه سی‌تی‌اسکن به بیمارستان لقمان حکیم سرخس موافقت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت همه‌گیری کرونا و نیاز مبرم بیمارستان لقمان حیکم سرخس، این مبلغ برای بهره‌برداری هر چه سریع‌تر این پروژه مهم، به حساب بیمارستان واریز شد.

,

به گزارش خبرنگار ما، یکی از مهم‌ترین نیازهای اساسی بیمارستان لقمان حکیم سرخس دستگاه سی‌تی‌اسکن است که این دستگاه خریداری و در مرحله آماده‌سازی فضای لازم برای نصب است.

,

به دلیل کمبود امکانات و تجهیزات پزشکی شهروندان سرخسی مجبورند برای پیگیری و یا تکمیل درمان به مرکز استان مراجعه کنند که یکی از مهم‌ترین این کمبودها تا امروز نبود دستگاه سی‌تی‌اسکن در تنها بیمارستان عمومی این شهرستان بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه