اخبار داغ

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

رعایت پروتکل‌های بهداشتی، راهکار مهم مقابله با کرونای انگلیسی است

رعایت پروتکل‌های بهداشتی، راهکار مهم مقابله با کرونای انگلیسی است
آزادبخت گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی، راهکار مهمی برای مقابله با کرونای انگلیسی است که همه شهروندان باید به این مهم توجه نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صالح آزادبخت در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: کرونای انگلیسی، جهش یافته همان ویروس است و راه سرایت این بیماری مانند کرونای قبلی بوده که ضروری است دستورالعمل های بهداشتی به دقت و بیشتر از گذشته رعایت شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,
وی افزود: میزان سرایت و قدرت چسبندگی این نوع از ویروس بیشتر است که در حال حاضر بهترین راه مقابله با این ویروس، استفاده از ماسک، عدم حضور در مکان های پر ازدحام و شست و شوی مرتب دستها با صابون است.
,
 
,
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به آمار ابتلا و بستری کرونا در استان تصریح کرد: میزان بستری بیماران کرونایی و مشکوک بین ۱۴۰ تا ۱۸۰ بیمار در بیمارستانها است و با رعایت نکات بهداشتی می توان جلوی پیک جدید بیماری را گرفت.
,
 
,
آزادبخت عنوان کرد: در ایام کرونا ۱۱۰ تخت مراقبت های ویژه به استان اضافه شد تا مبتلایانی که نیاز به مراقبت در این بخش داشتند بتوانند استفاده نمایند اما در حال حاضر در استان حدود ۳۰ بیمار کرونایی از تخت های مراقبت های ویژه استفاده می کند.
,
 
,
وی بیان کرد: میزان مرگ و میر طی این مدت بین صفر تا دو یا سه نفر بوده اما بیشتر بین صفر تا دو نفر بوده است و با رعایت پروتکل های بهداشتی می توان از آمار ابتلا و مرگ و میر کاست.
,
 
,
به گزارش سفیرافلاک، تاکنون در استان ۶۸ هزار و ۵۶۲ نفر به کرونا مبتلا شده و هزار و ۳۵۱ نفر فوت کرده اند، روز گذشته نیز ابتلای قطعی دو نفر از خرم آباد و کوهدشت به کرونای انگلیسی تایید شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه