اخبار داغ

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی جنوب شرق کرمان:

رونق نمایشگاه بین‌المللی جنوب شرق اقتصاد کرمان را بهبود می‌بخشد

رونق نمایشگاه بین‌المللی جنوب شرق اقتصاد کرمان را بهبود می‌بخشد
امیرحسین سعید گفت: اگر از دیدگاه صنعت به نمایشگاه نگاه کنیم نقش آن در بسترسازی اقتصاد مشخص می‌شود، ما آئینه اقتصاد استان هستیم اگر حال نمایشگاه بین ‌المللی جنوب شرق خوب باشد اقتصاد استان خوب است و ما به عنوان محرک و پیشرانه اقتصادی در استان عمل می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرحسین سعید مدیرعامل نمایشگاه بین المللی جنوب شرق در گفتگو با راه آرمان اظهار کرد: شرکت نمایشگاه های بین المللی جنوب شرق در سال ۸۶ آغاز  به کار می کند اما سایت کنونی در سال ۹۳ در زمان مدیرعاملی محمدحسین میرزایی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت: هدف این نمایشگاه برگزاری نمایشگاه های تخصصی و معرفی تولیدکنندگان به مردم، اصناف و بازاریان است.

,

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی جنوب شرق کرمان اذعان کرد: در سال گذشته  ۴۰ عنوان نمایشگاهی  در ۲۲ تاریخ  در کارگروه توسعه صادرات استان تصویب شد همچنین برنامه ریزی لازم جهت انجام همه عناوین صورت گرفته بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا متاسفانه یکی پس از دیگری کنسل شد.

,

سعید بیان کرد: البته در پاره ای از مواقع می توانستیم همانند سایر نقاط کشور با رعایت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی نمایشگاه ها برگزار کنیم اما متاسفانه به دلیل برخی سخت گیری ها نمایشگاه برگزار نشد.

,

وی عنوان کرد: خوشخبتانه با پی گیری هایی که صورت گرفت و با ورود استاندار کرمان و تصویب آن در ستاد کرونا توانستیم در بهمن ماه، نمایشگاه کشاورزی و اسفند ماه نمایشگاه نهضت تولید بومی سازی قطعات و صادرات در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و تاکید وزارت صمت مبنی بر شکل گیری نهضت تولید برگزار کنیم.

,

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی جنوب شرق استان کرمان تصریح کرد: شرایط کرونایی برای تمامی کشور و همه دنیا است در حال حاضر یکسال از شیوع ویروس کرونا می گذرد و دیگر باید راه های مبارزه با این ویروس را بدانیم به همین دلیل یک دستوالعمل جامعی تحت عنوان دستورالعمل هوشمند فاصله گذاری اجتماعی در نمایشگاه ها تدوین و در تیر ماه ابلاغ و در سراسر کشور این دستوراعمل اجرا می شود.

,

سعید خاطرنشان کرد: اما متاسفانه در استان کرمان یکسری پروتکل های اضافی علاوه بر  دستورالعمل قبل به ما ابلاغ شد که نتوانستیم نمایشگاه را برگزار کنیم اما با پیگیری های به عمل آمده مسجل شد که آن دستورالعمل را برگزار کنیم اما در آن فاصله از دست رفته می توانستیم یکسری نمایشگاه ها را برگزار کنیم که منافعش  نصیب شهر و استان شود.

,

وی گفت: در نمایشگاه بین المللی و تخصصی تولید کنندگان حضور دارند نه واسطه ها، به همین دلیل مردم هم دوست دارند کالای مورد نظر خود را به صورت مستقیم از تولید کننده با کیفیت بالا دریافت کنند.

,

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی جنوب شرق استان کرمان افزود: در دی ماه نمایشگاه مبلمان البته به صورت تخصصی برگزار شد که  در آن شرکت های تولید کننده حضور داشتند به همین دلیل برای مردم جذاب است که مستقیم کالای مورد نظر خود را از تولید کننده بدون واسطه خریداری کنند.

,

سعید عنوان کرد: متاسفانه در زمان برگزاری نمایشگاه مبلمان به دلیل اینکه یکی دو غرفه پروتکل ها را رعایت نکرده بودند مجبور به تعطیلی و پلمپ یک روزه نمایشگاه شدیم و این در حالی بود که فقط می توانستیم همان دو غرفه را تعطیل کنیم تا زیانی به سایر غرفه ها وارد نشود.

,

وی افزود: مجددا با پیگیری های انجام شده و ارائه مستندات و مدارک، نمایشگاه با یک روز تعطیلی باز گشایی شد و خوشبختانه با رعایت پروتکل های بهداشتی استقبال خوبی صورت گرفت.

,

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی جنوب شرق استان کرمان خاطرنشان کرد: همزمان با افتتاح نمایشگاه مبل در استان کرمان در  ۴ استان دیگر کشور نیز  این کار صورت گرفت و این نشان می دهد که در کل کشور نمایشگاه ها آغاز به کار کرده اند.

,

سعید با بیان اینکه در همان روز جمعه همزمان با تعطیلی نمایشگاه، تعدادی از اصناف در جاده تحصن ایجاد کرده بودند، اذعان کرد: نمایشگاه یک صنعت است  صنف نیست، اصلا در رقابت با اصناف نیستیم  و در زمانی که نمایشگاه در زمینه تولیدات داخلی افتتاح می شود متاسفانه اصناف و بازاریان داخل استان و شهر کرمان عکس العمل نشان می دهند.

,

وی با اشاره به اینکه با افتخار اعلام می کنیم که به عنوان پیشرانه اقتصادی عمل می کنیم تصریح  کرد: اگر از دیدگاه صنعت به نمایشگاه نگاه کنیم نقش آن در بسترسازی اقتصاد مشخص می شود و ما آئینه اقتصاد استان هستیم اگر حال نمایشگاه بین المللی جنوب شرق خوب باشد اقتصاد استان خوب است ما به عنوان محرک و پیشرانه اقتصادی در استان عمل می کنیم نه به عنوان یک صنف.

,

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی جنوب شرق استان کرمان  افزود: برگزاری این نمایشگاه می تواند حتی برای اصناف بسیار مهم باشد زیرا اصنافیان استان می توانند به طور مستقیم با بازدید از نمایشگاه و تولیدات عرضه شده و کیفیت کالا با تولید کننده قرار داد ببندند.

,

سعید خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه همین است که اصناف استان را با تولید کنندگان آشنا کنیم و با بستن قرار داد می تواند منافع اقتصادی نصیب آبادانی استان و شهر شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه