اخبار داغ

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس مطرح کرد؛

نگاه ویژه مجلس برای حمایت از واکسن کرونای ایرانی در بودجه ۱۴۰۰/ کشورهای اروپایی خریدار واکسن ایرانی

نگاه ویژه مجلس برای حمایت از واکسن کرونای ایرانی در بودجه ۱۴۰۰/ کشورهای اروپایی خریدار واکسن ایرانی
حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی گفت: واکسن کرونای ایرانی سال آینده به تولید انبوه می رسد و مجلس در بودجه ریزی ۱۴۰۰ نگاه ویژه ای برای حمایت از آن دارد، واکسنی که گفته شده بدن را حتی در برابر ویروس جهش یافته انگلیسی ایمن می کند و تعدادی از کشورهای اروپایی برای خرید آن رایزنی ها کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، احمدحسین فلاحی، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان گفت: در سال های اخیر جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه های علم و فناوری روز دنیا پیشرفت های قابل قبولی داشته و این مسئله از نگاه موشکافانه و البته جاسوسانه ابرقدرت های جهانی پنهان نمانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان, عصر همدان,

وی اظهار کرد: از این رو آنان همیشه برای ایجاد توقف یا تاخیر در این پیشرفت ها از تمام توان خود بهره گرفته اند و با استفاده از شبکه های متعدد ماهواره ای و یا شبکه های اجتماعی در بستر فضای مجازی دست به سانسور یا فرافکنی در این زمینه زده اند.

,

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس افزود: با این وجود ملت ما راه تلاش را در پیش گرفته و حتی با وجود سنگ اندازی ها و تحریم های همه جانبه دشمنان، مقتدرانه مسیر پیشرفت خود را ادامه می دهد.

,

واکسن‌های امریکایی و انگلیسی تهدید برای سلامت نسل های آینده

, واکسن‌های امریکایی و انگلیسی تهدید برای سلامت نسل های آینده, واکسن‌های امریکایی و انگلیسی تهدید برای سلامت نسل های آینده,

حجت الاسلام فلاحی عنوان کرد: سال های سال است که دنیای استعمارگر غرب و در راس آن امریکای جنایتکار از ارائه داروهای متعدد به ویژه داروهای بیماران سرطانی به ملت ما اجتناب می کند، حال چگونه ممکن است پا پیش گذاشته و واکسن های کرونای خود را عرضه کنند؟

,

وی تصریح کرد: آیا در سلامت آن واکسن ها نباید تردید داشت؟ تردید که نه! ما یقین داریم که دشمنان تنها به دنبال منفعت خود هستند و می خواهند از ملت ما به عنوان آزمایشگاهی برای ادامه روند تحقیقاتی و مطالعاتی درباره واکسن های خود استفاده و چه بسا با آلوده بودن آن واکسن ها سلامت جامعه و حتی نسل های آینده ایران را تهدید کنند.

,

اعلام ممنوعیت واکسن های امریکایی و انگلیسی، نشان دهنده درایت و آینده نگری رهبر انقلاب

, اعلام ممنوعیت واکسن های امریکایی و انگلیسی، نشان دهنده درایت و آینده نگری رهبر انقلاب, اعلام ممنوعیت واکسن های امریکایی و انگلیسی، نشان دهنده درایت و آینده نگری رهبر انقلاب,

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تاکید کرد: خوشبختانه با درایت و دستور مقام عظای ولایت مبنی بر ممنوعیت ورود واکسن های کرونای امریکایی و انگلیسی و به دنبال آن حمایت نمایندگان‌مجلس و دیگر متولیان کشوری از ورود چنین واکسن هایی که هیچ گونه اطمینانی به آن نیست و احتمال آلوده بودنشان بسیار است جلوگیری شد.

,

حجت الاسلام فلاحی اظهار کرد: نه تنها ملت ما بلکه بسیاری دیگر از ملت های جهان از استفاده از واکسن های امریکایی و انگلیسی اجتناب کرده اند.

,

وی خاطر نشان کرد: مردم ما در هیچ مسئله به امریکا اعتمادی ندارد و اگر افراد اندکی هم از مدعی هستند که می خواهند واکسن امریکایی بزنند به آنان پیشنهاد می شود بروند و از آن واکسن ها استفاده کنند!

,

اعتماد مجلس و ملت به واکسن کرونای ایراتی بالاست

, اعتماد مجلس و ملت به واکسن کرونای ایراتی بالاست, اعتماد مجلس و ملت به واکسن کرونای ایراتی بالاست,

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس ادامه داد: ما به واکسن های تولیدی نخبگان و متخصصان دارویی کشورمان اعتماد کامل داریم و به طور قطع به یاری خدا پس از تولید انبوه این واکسن در کشور نه تنها من بلکه خانواده ام از این واکسن تولیدی کشورمان استفاده می کنیم.

,

رایزنی تعدادی از کشورهای اروپایی برای خرید واکسن کرنای ایرانی

, رایزنی تعدادی از کشورهای اروپایی برای خرید واکسن کرنای ایرانی, رایزنی تعدادی از کشورهای اروپایی برای خرید واکسن کرنای ایرانی,

حجت الاسلام فلاحی افزود: مراحل ساخت و تهیه و در نهایت روند تولیدی واکسن کرونای ایرانی آن قدر دقیق و علمی بوده که حتی کشورهای دیگر اروپایی از هم اینک به دنبال رایزنی با مقامات بهداشت و درمان کشورمان برای خرید واکسن هستند، واکسنی که حتی بدن را در برابر ویروس جهش یافته انگلیسی می تواند ایمن کند.

,

وی تصریح کرد: همان گونه که وزرات بهداشت هم عنوان کرده امیدواریم بهار سال ۱۴۰۰ تولید واکسن ایرانی به مرحله انبوه برسد و در نهایت کشور را از این نظر بی نیاز کند.

,

نگاه ویژه مجلس برای حمایت از واکسن کرونای ایرانی در بودجه ۱۴۰۰

, نگاه ویژه مجلس برای حمایت از واکسن کرونای ایرانی در بودجه ۱۴۰۰, نگاه ویژه مجلس برای حمایت از واکسن کرونای ایرانی در بودجه ۱۴۰۰,

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: بنابراین نمایندگان مجلس شورای اسلامی با هدف آن که از واکسن تولیدی ساخت کشورمان که حاصل تلاش های شبانه روزی محققان داخلی است حمایت کند، در بودجه ریزی سال آینده پیش بینی هایی لحاظ کرده تا برای تولید انبوه آن از نظر اعتبارات مالی مشکلی پیش روی نباشد و در این باره توجه ویژه ای دارد چرا که حمایت از واکسن تولید داخل که از نظر سلامت مورد اعتماد است را وظیفه خود می داند.

,

حجت الاسلام فلاحی افزود: همچنین مجلس نه تنها برای حمایت از واکسن کرونای ایران مواردی در بودجه ۱۴۰۰ مورد بررسی و در دستور کار خود قرار داده، بلکه اعتباراتی نیز در حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در نظر گرفته است و امیدواریم این حمایت ها بیشتر شود تا بتوانیم بحران کرونا را پشت سر بگذرانیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه