اخبار داغ

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ شهرری:

باید برروی آرمان‌های شهدا پایبند ماند

باید برروی آرمان‌های شهدا پایبند ماند
علی یزدان‌پناه گفت: یاید بیاموزیم که در زندگی روزمره‌مان به آرمان‌ها و باورهای شهدا پایبند بمانیم؛ زیرا از این طریق می‌توان با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، علی یزدان‌پناه مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ شهرری در مراسم یادآوره شهدای راهیان نور به صورت مجازی که پیش از ظهر امروز در فرهنگسرای ولاء برگزار شد، گفت: ما به واسطه کرونا امسال از سفر پربرکت راهیان نور محروم شده‌ایم اما خداوند در راهیان نور مجازی را برروی ما گشوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز،,

وی برضرورت تأثیرپذیری از سبک زندگی شهدا تأکید کرد و افزود: یاید بیاموزیم که در زندگی روزمره‌مان به آرمان‌ها و باورهای شهدا پایبند بمانیم؛ زیرا از این طریق می‌توان آموخت که ایثار چیست، شهادت چیست و به طور کلی از این طریق فقط می‌توان با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شد.

,

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ شهرری درباه تفاوت مفهوم شهادت در ادبیات قرآن با سایر ادبیات‌ها بیان کرد: ادبیات قرآن در خصوص شهادت متفاوت‌تر از ادبیات‌های دیگر است؛ زیرا در همه جا شهادت را مساوی با کشته شدن می‌دانند، اما قرآن می‌گوید شهادت یعنی اینکه شهدا با فدا کردن خود بر بزرگی و یکتا بودن خدا شهادت می‌دهند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه