اخبار داغ

دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان کرمان:

نامزدهای انتخاباتی نسبت به دریافت گواهی عدم سوءپیشینه اقدام کنند

نامزدهای انتخاباتی نسبت به دریافت گواهی عدم سوءپیشینه اقدام کنند
سیدمهدی قویدل گفت: ضرورت دارد نامزدهای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از هم اکنون نسبت به تکمیل فرآیند استعلام انتخاباتی و دریافت گواهی عدم سوء پیشینه اقدام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سیدمهدی قویدل در نخستین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان کرمان اظهار کرد: باتوجه به دستورالعمل سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تعیین بازه زمانی محدود جهت ثبت نام نامزدها و همچنین طبق تاکید رییس ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان کرمان و ریاست کل دادگستری استان، نامزدها بایستی قبل از تاریخ ۲۰ اسفندماه ۹۹ نسبت به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه خود اقدام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: این تصمیم جهت بررسی دقیق و کیفی و به منظور جلوگیری از تراکم جمعیت، پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا و همکاری بیشتر با نامزدهای انتخاباتی اتخاذ شده و تاکید می شود نامزدها نسبت به این تصمیم حساس باشند و از طریق دفاتر خدمات قضایی اقدامات لازم را جهت دریافت گواهی به عمل آورند.

,

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان یادآور شد: باتوجه به اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور که از طریق ستاد انتخاباتی استان کرمان اعلام شده است، ثبت نام داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر از روز چهارشنبه ۲۰ اسفندماه ۹۹ شروع شده و تا تاریخ ۲۶ اسفندماه ۹۹ ادامه خواهد داشت.

,

قویدل در پایان گفت: همچنین بازه زمانی ثبت نام برای نامزدهای شوراهای اسلامی روستا از تاریخ ۱۶ اسفندماه ۹۹ تا ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ اعلام شده است که جهت مصالح ذکر شده ضرورت دارد نامزدهای شوراهای اسلامی روستا نیز از هم اکنون نسبت به دریافت این گواهی اقدام کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه