اخبار داغ

بررسی و بازدید میدانی از آخرین وضعیت آرامستان شهرلنده+تصاویر

بررسی و بازدید میدانی از آخرین وضعیت آرامستان شهرلنده+تصاویر
فرماندار شهرستان لنده به همراه اعضای شورای سلامت در بازدید از آخرین وضعیت آرامستان شهرلنده خواستار ساماندهی و تکمیل غسالخانه جدید این شهر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس فرماندار و اعضای شورای سلامت شهرستان لنده ظهر امروز در بازدید و بررسی آخرین وضعیت آرامستان و قبور بیماران کرونایی در این شهر ضمن تاکید بر ساماندهی و دیوار کشی محیط آرامستان بر تکمیل غسالخانه این شهر تاکیدکرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

تورج رزمجو گفت: تعیین قطعه زمینی با رعایت نکات ایمنی سلامت برای کفن و دفن بیماران کرونایی اقدام خوبی برای سلامت شهروندان بوده استو

,

وی تاکیدکرد: باتوجه به تغییر در رنگ بندی وضعیت شهرستان از آبی به زرد باید تدابیر لازم برای حضور کمتر شهروندان در مراسمات به خصوص از تجمع در آرامستان اتخاد و مردم نیز از حضور در جمع های بزرگ خودداری کنند.

,

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: شهرداری لنده موظف است نسبت به تعیین محدوده آرامستان و محصور کردن آن و خیابان کشی آرامستان اقدامات لازم را اجرایی کند.

,

وی در ادامه گفت: همه مردم باید به منظور حفظ سلامتی خود و سایر آحاد جامعه احساس تکلیف کنند و نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی و ماسک زدن نهایت همکاری را با مجموعه های اداری به خصوص ستاد مبارزه با کرونا به منظور کاهش وضعیت بیماری کرونا و آبی شدن وضعیت شهرستان باید همکاری و همراهی کنند.

,

مختار مشهدی زاده شهردارلنده گفت: اقدامات خوبی در خصوص مسدود سازی راه های ورود به آرامستان برای حضور کمتر مردم صورت گرفت ولی این اقدامات خیلی راهگشا نبوده است .

,

وی تاکیدکرد: خیابان جنب زمین های سپاه ناحیه لنده و آرامستان در آینده نزدیک نیز باید ساماندهی شود و جاده دسترسی دوم به شهرک سراسیاب نیز احداث گردد.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه