اخبار داغ

در نشست خبری مطرح شد؛

انتقاد تهیه‌کننده«دادستان»از گروکشی‌ها/تلویزیون از دولت مستقل شود

انتقاد تهیه‌کننده«دادستان»از گروکشی‌ها/تلویزیون از دولت مستقل شود
محمد خزاعی تهیه‌کننده سریال «دادستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی طی یک نشست خبری درخواست کرد بودجه صداوسیما از دولت جدا شود تا از طرف دولت گروکشی صورت نگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشست رسانه‌ای سریال تلویزیونی «دادستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی پیش از ظهر امروز یکشنبه ۱۷ اسفندماه به‌صورت مجازی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این نشست در کنار مسعود ده‌نمکی و محمد خزاعی تعدادی از بازیگران مجموعه «دادستان» نیز حضور داشتند.

,

محمد خزاعی تهیه‌کننده این سریال در بخشی از این نشست خبری بیان کرد: انتظاری مردم از تلویزیون دارند که می‌خواهند آثاری این چنینی و مرتبط با عدالتخواهی در این رسانه ببینند.

,

وی ادامه داد: پیش از این راهی مین‌گذاری شده بود و باید فتح و پاکسازی می‌شد و «دادستان» این کار را انجام داد و بعد از آن امثال ابوالقاسم طالبی با سریال‌های بعدی این مسیر را ادامه می‌دهند.

,

خزاعی تصریح کرد: امیدواریم فضا باز شود برای گفتگوهای جدی‌تر و مسئولان هم انتظارت خود را پایین‌تر بیاورند و تحمل انتقادات را داشته باشند.

,

عدالتخواهی در جهت سازندگی انقلاب و نظام

, عدالتخواهی در جهت سازندگی انقلاب و نظام,

وی با اشاره به حمایت‌های مردمی در حین پخش سریال اظهار کرد: در زمان تولید این سریال دیدیم مردم چگونه حمایت کردند و تشکل‌های مختلف تشکر کرده بودند و می‌گفتند مطالباتشان مطرح شده است چراکه یکی از دغدغه‌های مهم کشور گفتمان عدالت خواهی است. در کشور ممکن است بسیاری داعیه عدالتخواهی داشته باشند اما برخی ممکن است عدالتخواهی برایشان کارکرد سیاسی یا اقتصادی داشته باشد اما برای ما عدالتخواهی در جهت سازندگی انقلاب و نظام بود. امیدوارم بعد از این هم چنین مجموعه‌هایی در رسانه ملی شکل بگیرد.

,

تهیه‌کننده «دادستان» به فشارها به صداوسیما در زمان پخش سریال اشاره و تصریح کرد: فشارهایی در زمان پخش به صداوسیما می‌آوردند دلیلش هم فراگیر بودن این سازمان است. طبیعتاً چنین سریال‌هایی این انتظارات را بالا می‌برد و هجمه‌ها شروع می‌شود، من از همکارانم در سیمافیلم و شبکه سوم سیما تشکر می‌کنم. این اولین سریال تلویزیونی من بود و امیدوارم ادامه پیدا کند.

,

وی با اشاره به فشار دولت به صداوسیما و بحث بودجه عنوان کرد: بودجه تلویزیون باید از دولت مستقل شود. گروکشی که با این عنوان از صداوسیما می‌شود مهمترین مشکل است و اگر بودجه صداوسیما از دولت جدا شود بیشتر به نفع مردم خواهد بود. در این صورت مسایلی نقد می‌شود که برای مردم است وقتی هر مسئولی به خود اجازه می‌دهد با یک نقد بودجه را تحت تاثیر قرار دهد و آن را ندهد به مشکل می‌خورند. الان مهمترین مشکل همین گروکشی در مسایل مالی است.

,

پایان «آقازاده» سیاه بود، پایان «دادستان» امیدبخش

, پایان «آقازاده» سیاه بود، پایان «دادستان» امیدبخش,

در پایان محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی صداوسیما با اشاره به آماری از این سریال عنوان کرد: «دادستان» با ۱۶ قسمت ۳۸ و نیم درصد مخاطب و ۷۹ درصد رضایت داشت و با آثاری مثل «گاندو» و «خانه امن» مقایسه می‌شود گاندو ۳۹ درصد و رضایت ۸۲ درصدی داشت و خانه امن با ۴۵ درصد مخاطب و با همین حدود رضایت بود.

,

وی در بخش دیگر به سریال «آقازاده» اثر تولیدی سازمان اوج اشاره و بیان کرد: پایان‌بندی که اینجا تدارک دیدند امیدوارکننده بود و بازگشت یک مسئول بود و برای خود من لذیتخبش بود این همان نقد سازنده است که فضای امید مورد نظر حضرت آقا را به‌وجود می‌آورد. خزاعی و ده نمکی از چهره‌های فرهنگی انقلاب هستند.

,

رنجبران درباره بودجه نیز گفت: این نکته درستی است که مقدمات و استارت آن زده شده است و فکر می‌کنم سال‌های بعد انجام می‌شود ولی زیرساخت ان آغاز شده است.

,

وی در بخش دیگر درباره پرداخت به دولت در برنامه‌های صداوسیما عنوان کرد: گاهی دوستان دولت گلایه دارند که کم دیده می‌شوند یا دیده نمی‌شوند البته بعداً امار مفصل می‌دهیم با این حال از اول فروردین ۹۹ تا آخر بهمن آنچه بین سه قوه بوده است بیش از ۷۱ درصد در اختیار قوه مجریه بوده است و دوستان خدمات و ابهامات را در برنامه‌ها گفته‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه