اخبار داغ

سردار اشتری:

مهربانی و عدالت پلیس مشمول همه مردم است/ اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش نمی‌‌دهیم

مهربانی و عدالت پلیس مشمول همه مردم است/ اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش نمی‌‌دهیم
فرمانده ناجا با بیان اینکه مهربانی و عدالت پلیس مشمول آحاد مردم و مراجعان است گفت: پلیس در مقابل اراذل و اوباشی که در صددند با سلاح گرم یا سرد عرض اندام کرده و امنیت، آرامش و آسایش مردم را هدف قرار دهند با اقتدار برخورد می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین اشتری در همایش سراسری میثاق با ولایت ویژه روسای کلانتری ها، فرماندهان پاسگاه ها و مراکز انتظامی ( ویدئو کنفرانسی) اظهار داشت: در ابتدا لازم می دانم از زحمات شبانه روزی آحاد همکاران خدوم و ایثارگر در سراسر کشور قدردانی کنم که انصافا به صورت جهادی و ایثارگرانه به مردم خدمات ارائه می کنند؛ خدمت به مردم عبادت است و باید این توفیق را قدر بدانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
سردار اشتری با اشاره به اولویت تحول در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها تصریح کرد: مقام معظم رهبری مدظله العالی طی فرمایشاتی با اشاره به اهمیت و کارکرد کلانتری ها و پاسگاه ها، این مراکز را ویترین نظام و پیشانی نیروی انتظامی معرفی کردند، این بیانات حاکی از اهمیت کلانتری ها، پاسگاه ها و مراکز انتظامی است که بیشترین ارتباط و تعامل را با مردم دارند و در عین حال با ارائه بیشترین خدمات به مردم و مراجعان ، به نوعی تابلوی نظام نیز معرفی می شوند.
,
 
,
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به حضور گسترده نیروهای پلیس از مرز تا مرکز به اهمیت تامین نظم و امنیت در کشور پرداخت و گفت: نیروی انتظامی دارای گستردگی و تنوع ماموریت است و در عین حال با وسعت اختیارات قانونی حین اجرای ماموریت ها با آحاد مردم در طیف، سنین و جنس مختلف در ارتباط است، تامین و توسعه نظم و امنیت بر عهده نیروی عظیم انتظامی است که تحقق این مهم با همت و تلاش شبانه روزی و فداکارانه همکارانم در سراسر کشور محقق می شود.
,
 
,
فرمانده ناجا با بیان اینکه باید قدردان امنیت مطلوب و مثال زدنی حاکم بر کشور باشیم، خاطرنشان کرد: نتیجه زحمات شبانه روزی همه نیروهای پلیس از مرز تا مرکز، رضایت مندی مقام معظم رهبری مدظله العالی و مردم از پلیس است که این مهم را بالاترین سرمایه و مدال افتخاری بر سینه می دانیم.
,
 
,
سردار اشتری با اشاره به نظرسنجی های صورت گرفته توسط نهادهای برون سازمانی، از ارتقاء میزان اعتماد و رضایت مردم از نیروی انتظامی خبر داد و یادآور شد: بر مبنای این ارزیابی و نظرسنجی صورت گرفته میان چندین دستگاه خدمات رسان به مردم، خوشبختانه شاهد رشد رضایت مردم از پلیس هستیم که این مهم پشتوانه محکمی برای ما است.
,
 
,
وی تاکید کرد: مردم قدردان زحمات فرزندان خود در نیروی انتظامی هستند و به فرزندان خود در این نیروی علاقه مند هستند، امروز آحاد مردم، همراهی و همکاری حداکثری با پلیس دارند و پلیس را ملجا و پناهگاه خود می دانند.
,
 
,
سردار اشتری با اشاره بر اینکه راهبردهایمان برگرفته از منویات مقام معظم رهبری است، بر لزوم تحقق پلیس ولایی ، متعهد و حرفه ای گرا تاکید و بیان کرد: باید حرفه ای باشیم و حرفه ای عمل کنیم.
,
 
,
 وی با اشاره به توصیه و انتظار مقام معظم رهبری مدظله العالی از پلیس در راستای تحقق رویکرد اقتدار توام با عدالت و مهربانی مطرح کرد:نیروهای پلیس باید، آموزش دیده ، آشنا به ماموریت، حرفه ای و با رویکرد اقتدار توام با مهربانی و عدالت باشند.
,
 
,
وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری مدظله العالی همزمان با هفته نیروی انتظامی در سال جاری خاطر نشان کرد: پیام سراسر عنایت و لطف معظم له خطاب به همه کارکنان نیروی انتظامی از مرز تا مرکز ، از صف تا ستاد بود و این پیام برگ زرینی در کارنامه پلیس است و حاکی از تلاش همه همکارانم می باشد؛ ما قدردان پیام سراسر لطف و محبت فرماندهی معزز کل قوا مدظله العالی هستیم و تلاش روزافزونی برای کسب رضایت معظم له داریم.
,
 
,
فرمانده نیروی انتظامی بر لزوم برخورد شایسته و مناسب با مردم به خصوص حین اجرای ماموریت و اعمال قانون تاکید کرد و گفت: اعمال قانون باید با ادب و اخلاق باشد؛ نسبت به مردم پاسخگو باشیم و در شأن پلیس در تراز انقلاب اسلامی و سرباز ولایت رفتار کنیم.
,
 
,
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه پلیس باید مظهر اقتدار باشد، خاطر نشان کرد: مهربانی و عدالت پلیس مشمول آحاد مردم و مراجعان است در عین حال نیروی انتظامی در مقابل اراذل و اوباشی که در صددند با سلاح گرم یا سرد ، عرض اندام کنند و امنیت، آرامش و آسایش مردم را هدف قرار بگیرند، با اقتدار برخورد می کند؛ اجازه نمی دهیم اراذل و اوباش امنیت مردم را خدشه دار کنند و این افراد بدانند در رصد پلیس هستند.
,
 
,
سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود تحول در کلانتری و پاسگاه ها را شامل مولفه های متنوعی دانست و مطرح کرد: این تحولات شامل تغییرات در ابنیه، اماکن، تجهیزات و ... است، در عین حال در تحقق این مهم به تعالی و استانداردسازی رفتار نیروهای پلیس تاکید ویژه ای داریم.
,
 
,
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه تقویت واحدهای صفی و سرپنجه های نیروی انتظامی را در اولویت و دستور کار می دانیم، مطرح کرد: همواره معتقدم که باید از نیروی وظیفه شناس و متعهد حمایت و معاضدت شود و اقداماتی که طی چند سال گذشته و در جریان اتفاقاتی، صورت گرفته، موید این مهم است.
,
 
,
سردار اشتری در ادامه رسیدگی به مشکلات سازمانی، رفع کمبودها و ارتقاء وضعیت رفاهی و معیشتی کارکنان را از اولویت های جدی برشمرد و افزود: بنده شخصا برای تحقق این موضوعات تلاش می کنم چرا که معتقدم با وجود سختی ماموریتی کارکنان و تلاش شبانه روزی، نیروهای خدوم و زحمتکش پلیس نباید دغدغه معیشت و رفاه داشته باشند.
,
 
,
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای بهبود و ارتقاء وضعیت معیشتی و رفاهی کارکنان، یادآور شد: در راستای تحقق این مهم گام های مطلوبی در حوزه افزایش و ترمیم حقوق، اجرای برنامه های نهضت مسکن کارکنان طی یک برنامه پنج ساله و .. را دنبال می کنیم.
,
 
,
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در فرآیند اجرای تامین نهضت مسکن کارکنان به دنبال این هستیم که طی یک بازه زمانی پنج ساله که حدود یک سال و چند ماه از آن را سپری کرده ایم، نیروهای پلیس واجدالشرایط، خانه دار شوند.
,
 
,
سردار اشتری در بخش پایانی سخنان خود با تاکید مجدد بر اینکه قدردان زحمات شبانه روزی همه همکارانم از صف تا ستاد هستم، درباره افزایش اعتبارات و بودجه ناجا پیرو مذاکرات صورت گرفته با مجلس شورای اسلامی ، دولت و ستاد کل نیروهای مسلح، اظهار امیدواری کرد و گفت: تلاش کردیم که تعهداتمان را پاسخگو باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه