اخبار داغ

امیر شعبانیان:

هیچ سربازی در وزارت دفاع کرونا نگرفته است

هیچ سربازی در وزارت دفاع کرونا نگرفته است
معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع با بیان اینکه پادگان‌ها از لحاظ بهداشتی در وضعیت بسیار خوبی است، گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز هیچ سربازی در وزارت دفاع کرونا نگرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر سعید شعبانیان معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سیزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) جوان سرباز وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای که صبح امروز (یکشنبه) در مرکز همایش امام علی (ع) شهرک امام خمینی (ره) برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: نیروی انسانی نقش بی‌بدیلی در پیشرفت کشور دارد و حضور جوانان پرشور توانمند و تحصیل‌کرده در نیروهای مسلح تحت عنوان سرباز موجب حفظ و تقویت بنیه دفاعی و امنیتی و تکمیل نیازهای مأموریتی نیروهای مسلح می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد: برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر (ع) فرصت مناسبی برای ارج نهادن به جایگاه سرباز، برخلاف گسترش روز افزون تهدیدها و دشمنی‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران و خدمت سربازی در کشور فراهم آورده است.
,
 
,
معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع هدف برگزاری این جشنواره را موجب ارتقای جایگاه سربازی دانست و گفت: تقویت روحیه و انگیزه سربازان در خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تجلیل از تلاش ارزنده کارکنان وظیفه در اجرای ماموریت‌های نیروهای مسلح و همچنین افزایش منزلت اجتماعی خدمت وظیفه و تقویت ارتقاء جایگاه سربازی از جمله اهداف ما در برگزاری این جشنواره است.
,
 
,
امیر شعبانیان در ادامه با تاکید بر اینکه محیط پادگان‌ها و مراکز آموزشی نیروی‌های مسلح از لحاظ بهداشتی در وضعیت بسیار خوبی است، گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز هیچ سربازی در وزارت دفاع کرونا نگرفته است.
,
 
,
امیر شعبانیان با اشاره به محورهای جشنواره جوان سرباز گفت: سرباز، دفاع، امنیت، اقتدار ملی، وظیفه شناسی، نظم، دین داری، سازندگی و تفکر بسیج از جمله محورهای این جشنواره است.
,
 
,
وی افزود: در این مراسم از ۱۲ فرمانده نمونه، خانواده معزز ۵ شهید سرباز، ۵ رده برتر در موضوع نگهداشت و برخورد مناسب با کارکنان وظیفه تجلیل می‌شود.
,
 
,
امیر شعبانیان خاطر نشان کرد: جشنواره فرهنگی هنری جوان سرباز با فراخوان توسط وزارت دفاع و با دریافت آثار فرهنگی و هنری در ۹ رشته شعر، فیلم کوتاه، خوشنویسی، نقاشی خط، کاریکاتور، خاطره نویسی، دلنوشته، کتابخوانی، مقاله نویسی با محوریت ۱۴ موضوع برگزار شد و از بین ۱۱۸۰ اثر رسیده تعداد ۱۲۰ اثر منتخب و برگزیده از نیروهای مسلح پس از داوری آثار با حضور داوران برجسته و شناخته شده کشوری برگزار که در نهایت تعداد ۲۷ اثر بعنوان نفرات برتر اول تا سوم در هر رشته انتخاب و از آنان تجلیل می‌شود.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه