اخبار داغ

فرماندار رامیان:

انتخابات، آزمون مقبولیت نظام نزد مردم است/ برپایی ستاد انتخابات با رعایت شدید پروتکل های بهداشتی

انتخابات، آزمون مقبولیت نظام نزد مردم است/ برپایی ستاد انتخابات با رعایت شدید پروتکل های بهداشتی
فرماندار رامیان گفت: شاخصه های نظام مردم سالاری هم همین حضور حداکثری مردم در تمامی صحنه ها است و همچنین مقبولیت نظام را به ازمون می گذارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، جواد صادقلو در نشست با اصحاب رسانه شهرستان رامیان که به مناسبت انتخابات برگزار شد؛ شفافیت در انتخابات و در مسیر و خط قانون و بدون حاشیه بودن، بی طرفی عوامل داخلی ستاد انتخابات و حضور حداکثری در دستور کارمان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه باید اعتماد عمومی را بین مردم ایجادکرد.

, ,

فرماندار رامیان با اشاره به اینکه تمام بالندگی این نظام مردم سالاری بودن است، افزود: شاخصه های نظام مردم سالاری هم همین حضور حداکثری مردم در تمامی صحنه ها است و همچنین مقبولیت نظام را به ازمون می گذارد.

,

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان رامیان گفت: کاندیداها سعی کنند ثبت نام را از طریق اپلیکیشن موبایلی بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور www.moi.ir و دریافت کد رهگیری و سپس بامراجعه به فرمانداری برای ثبت نهایی انجام دهند.

,

وی تاکید کرد: گواهی عدم سوءپیشینه کاندیداها از ۲۰ اذر به بعد قابل قبول است.

,

وی افزود: حوزه اموزش، شعبات رای، عوامل اجرایی، تبلیغات و رای گیری از دیگر گلگوگاه های برگزاری انتخاباتی سالم با رعایت پروتکلهای بهداشتی است.

,

وی تصریح کرد: ثبت نام از داوطلبین شوراهای اسلامی شهرهای رامیان، دلند، خان ببین و تاتارعلیا در این شهرستان همزمان با سراسر کشور از روز چهارشنبه ۲۰ اسفند آغاز و تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۲۶ اسفندماه به مدت ۷ روز از ساعت ۷ صبح تا ۱۸ عصر انجام می شود. 

,

فرماندارشهرستان رامیان گفت: تبلیغات کاندیداها فقط از طریق فضای مجازی انجام می شود و برپایی ستاد انتخاباتی هم منوط به  رعایت شدید پروتکلهای بهداشتی است.

,

انتعای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه