اخبار داغ

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان:

انتخابات ۱۴۰۰ از فردا در کرمان کلید می خورد/ کرونا مهمترین چالش در مشارکت مردم

انتخابات ۱۴۰۰ از فردا در کرمان کلید می خورد/ کرونا مهمترین چالش در مشارکت مردم
محمدصادق بصیری گفت: یکی از مهم ترین عوامل دخیل در انتخابات ۱۴۰۰ کرونا است، در تجمع مردم برای حضور در انتخابات، فعالیت هیات‌های اجرایی، نظارت و حجم انتخابات شوراها، اگر مدیریت کرونا به خوبی صورت نگیرد، مشارکت مردم را تحت تاثیر قرار می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، محمدصادق بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان عصر امروز در نشست شورای اداری استان گفت: از ۱۸ اسفند با دستور وزارت کشور به صورت رسمی انتخابات ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و مهم‌ترین اصل مشارکت مردم است و باید تلاش کنیم مشارکت مردم بالا برود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

وی بیان کرد: یکی از مهم ترین عوامل دخیل در انتخابات ۱۴۰۰ کرونا است، در تجمع مردم برای حضور در انتخابات و فعالیت هیات‌های اجرایی و نظارت و حجم انتخابات شوراها اگر مدیریت کرونا به خوبی صورت نگیرد، روی مشارکت مردم تاثیر می گذارد.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا، طی ۶۶ جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس ۵۹۱ مصوبه در استان کرمان داشتیم که ۶۴ مصوبه ستاد ملی است و ۵۲۷ مصوبه اقتضایی در استان در ۲۳ شهرستان اتخاذ شده است.

,

بصیری اظهار کرد: رضایت بسیار خوبی از اصناف داریم و استان کرمان امتیاز خوبی در همکاری اصناف با ستاد کرونا گرفته است.

,

مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح دو مسئولیت مهم سال ۱۴۰۰ هستند

, مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح دو مسئولیت مهم سال ۱۴۰۰ هستند, مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح دو مسئولیت مهم سال ۱۴۰۰ هستند,

در ادامه این نشست حجت‌‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان عنوان کرد: طی یک سال درگیری و مبارزه با ویروس بی‌رحم کرونا، فراز و نشیب‌های زیادی را طی کرده‌ایم.

,

وی گفت: تولید واکسن کرونا در کشورمان مایه افتخار بوده و جای تبریک به دانشمندان ایرانی دارد و باید از تلاش‌ها و مجاهدت‌های کادر درمانی کشور و استان کرمان تقدیر کنیم که تمام همت خود را به کار گرفتند تا تلفات بیماری را پایین بیاورند و شهدایی نیز در این راه تقدیر کردند.

,

امام جمعه کرمان به ایام پایانی سال و مراسم‌های سنتی نوروز اشاره و تاکید کرد: همکاری با مجموعه علوم پزشکی باید همچنان تداوم یابد تا بتوانیم این ویروس منحوس را مهار کنیم.

,

نماینده‌ ولی‌فقیه در استان کرمان به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی سال ۱۴۰۰ نیز اشاره و با سرنوشت‌ساز توصیف کردن این سال بیان کرد: در امر برگزاری انتخابات دو امر مهم تلاش بر مشارکت حداکثری و تلاش بر انتخاب فرد اصلح به عهده داریم.

,

وی با تاکید بر اینکه هر اندازه که فردی انتخاب می‌شود از صلاحیت بیشتری برخوردار باشد نتیجه و ثمره آن در اداره کشور بیشتر ملموس خواهد بود، افزود: فرهیختگان جامعه و صاحب نظران باید در فضای کاملا آرام و به دور از جنجال‌ها و درگیری‌هایی که به ضرر امنیت و اخلاق کشور است، فرد اصلح‌تر را به مردم معرفی کنند.

,

امام جمعه کرمان از چهره‌های خدوم و زحمتکش استان در مسئولیت های ارشد و رده‌ای مختلف در راستای خدمت به مردم قدردانی کرد و گفت: این خدمت رسانی همچنان تا آخرین روزی که دولت جدید کار خود را شروع می‌کند باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

,

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی ابراز کرد: زینی‌وند نماینده عالی دولت در استان کرمان در بحث اجرایی این نکته را به خوبی عملیاتی کرده و هر روز با فعالیت، تلاش و جدی‌تر از روز قبل کار می‌کنند و این روحیه در همه مدیران تا پایان کار دولت باید تداوم یابد.

,

عملکرد موفق طرح شهید سلیمانی در کنترل بیماری کرونا

, عملکرد موفق طرح شهید سلیمانی در کنترل بیماری کرونا, عملکرد موفق طرح شهید سلیمانی در کنترل بیماری کرونا,

حمیدرضا رشیدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از روند بیماری بیماری کرونا ویروس در کشور و استان کرمان گفت: استان کرمان از ابتدای شیوع بیماری در کشور تاکنون دو پیک بیماری را بیشتر نداشته است.

,

وی بیان کرد: در حال حاضر استان کرمان نسبت به دیگر مناطق کشور وضعیت نسبتا خوبی دارد، اما باید مراقبت کرد که آتش زیر خاکستر نباشد.

,

رشیدی‌نژاد عنوان کرد: تعداد قطعی موارد بستری کرونای استان کرمان در پیک آذر ماه ۷۹۰ نفر بود که هم اکنون به ۱۰۰ مورد رسیده است که نشان دهنده عملکرد قابل توجه و موفق طرح شهید سلیمانی در کنترل بیماری به صورت محله و خانواده محور است.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان ابراز کرد: ۸۸ درصد میزان بیماران بستری قطعی و بیش از ۹۰ درصد از موارد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان کرمان کاسته شده است.

,

وی عمده راه پیشگیری از بیماری کرونا را استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری، شست‌وشوی دست و تهویه مناسب عنوان کرد و افزود: طبق مقالات جدید، ضدعفونی سطوح و وسایل در اولویت کمتری نسبت به دیگر موارد قرار دارند.

,

رشیدی‌نژاد، سفرهای استانی و زائرپذیر شدن کرمان، دید و بازدیدها، خریدهای شب عید، کرونای انگلیسی و جلسات پر ازدحام رسمی و غیر رسمی را از تهدیدهای پیش‌روی استان عنوان کرد.

,

۲۱ هزار یتیم و فرزند بی‌سرپرست در استان کرمان زیر پوشش کمیته امداد

, ۲۱ هزار یتیم و فرزند بی‌سرپرست در استان کرمان زیر پوشش کمیته امداد, ۲۱ هزار یتیم و فرزند بی‌سرپرست در استان کرمان زیر پوشش کمیته امداد,

یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در پایان این نشست در آستانه هفته احسان و نیکوکاری و سالگرد تاسیس کمیته امداد، توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش این نهاد را بزرگترین توفیق طی سال‌ها فعالیت کمیته امداد دانست و عنوان کرد: جشن اشتغال و توانمندسازی ۵۵۰۰ خانواده تحت پوشش امداد استان کرمان در این هفته برگزار خواهد شد.

,

وی در پایان به طرح ملی "هر کارمند یک حامی" اشاره و گفت: ۲۱ هزار یتیم و فرزند بی‌سرپرست در استان کرمان زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند و در این طرح شفاف مردمی، می‌توان حامی برای آنها بود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه