اخبار داغ

با حضور جمعی از مسئولین کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت:

بررسی میدانی از مناطق زلزله زده سی سخت+تصاویر

بررسی میدانی از مناطق زلزله زده سی سخت+تصاویر
مدیرکل بحران استانداری گفت: بررسی میدانی از سی سخت انجام شد و برآوردها نیر صورت گرفت و جلسه‌ای در خصوص ارائه خدمات به منازل آسیب دیده و ۱۰۰درصد تخریبی انجام شد، همچنین در خصوص مصالح ساختمانی که قرار است بکار برده شود نیز بحث و تبادل نظر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس: عصر امروز نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مسئولان از روند خدمت رسانی به شهر سی سخت بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

محمدی، مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه وبویراحمد  در این خصوص گفت: با حضور معاون عمرانی استاندار، امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان استانی و مدیران کل استان کهگیلویه و بویراحمد در سی سخت حضور پیدا کردیم.

,

وی افزود :جلسه ای با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر سی سخت و سایر ائمه جمعه و مسئولین استانی تشکیل شد و پس از آن بازدید از سطح شهر و خانه های آسیب دیده صورت گرفت.

,

محمدی ادامه داد: در این جلسه نیز تبادل نظرات در خصوص بازسازی منازل آسیب دیده و مصالح مورد نیاز شهروندان صورت گرفت.

,

 مدیرکل بحران استانداری گفت: بررسی میدانی انجام شد و برآوردها نیر صورت گرفت و جلسه‌ای در خصوص ارائه خدمات به منازل آسیب دیده و ۱۰۰درصد تخریبی انجام شد، همچنین در خصوص مصالح ساختمانی که قرار است بکار برده شود نیز بحث و تبادل نظر شد.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه