اخبار داغ

مدیرکل زندان‌های لرستان:

۵ هزار خانواده زندانی در لرستان از کمک‌های مومنانه بهره‌مند شدند

۵ هزار خانواده زندانی در لرستان از کمک‌های مومنانه بهره‌مند شدند
کشوری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بسته‌های معیشتی، بهداشتی، لوازم التحریر، تبلت و کارت هدیه به ۵ هزار خانواده زندانی در استان اهدا شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالمجید کشوری در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: با شیوع کرونا برخی از خانواده‌ها با مشکلاتی روبرو شدند که در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری، طرح کمک مومنانه در سراسر کشور با هدف کمک به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: تاکنون 9 مرحله کمک مومنانه در استان لرستان برای کمک به خانواده های نیازمند زندانی انجام شده که در این طرح بسته های معیشتی، بهداشتی، لوازم التحریر و تبلت به پنج هزار خانواده های نیازمند زندانی اهدا شده است.

,

مدیرکل زندان های استان لرستان با اشاره به آغاز سال جدید تصریح کرد: در روزهای پایانی سال نیز تلاش می شود تا مرحله دهم از کمک مومنانه برای کمک به خانواده های نیازمند زندانی انجام شود و بسته های معیشتی به آنها اهدا گردد.

, , ,

کشوری عنوان کرد: خیرین، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، هلال احمر، قرارگاه خاتم الاوصیاء و سپاه برای تهیه این بسته های معیشتی و بهداشتی همکاری داشتند.

,

وی گفت: برگزاری رزمایش های همدلی و کمک مومنانه سبب می شود تا با همت خیرین، بخشی از مشکلات و نیازهای خانواده های آسیب دیده برطرف گردد و گامی بلند در راستای خدمت رسانی برداشته شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه