اخبار داغ

دبیر هیئت فوتبال خراسان‌جنوبی خبر داد؛

وجود ۱۲ تیم فوتسال و فوتبال در خراسان‌جنوبی/ سه شهرستان زمین فوتبال ندارد

وجود ۱۲ تیم فوتسال و فوتبال در خراسان‌جنوبی/ سه شهرستان زمین فوتبال ندارد
قهوه‌چی با بیان این‌که در اغلب شهرستان‌های استان زیرساخت‌های ورزش فوتبال خوب است، گفت: در شهرستان‌های درمیان، سربیشه و خوسف زمین فوتبال بزرگ نداریم و تنها سالن ورزشی برای استفاده ورزشکاران احداث شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن قهوه‌چی دبیر هیئت فوتبال خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، در مورد آخرین وضعیت هیئت فوتبال استان، اظهار کرد: قبل از شیوع بیمای کرونا تیم ۰۴ بیرجند در لیگ دسته سه حضور داشت.

وی افزود: در سال جاری تیم ۰۴ در مسابقات دور دوم شرکت کرد و نتوانست به لیگ دسته دو راه پیدا کند؛ تیم ۰۴ در مرحله دوم لیگ دسته سه ماند.

دبیر هیئت فوتبال خراسان‌جنوبی بیان کرد: در سال گذشته تیم فوتبال طلای سرخ قاین در مسابقات بزرگسالان دوم شد.

قهوه‌چی عنوان کرد: چون در سال جاری به دلیل بیماری کرونا مسابقاتی را برگزار نکرده بودیم، تیم طلای سرخ قاین را برای مرحله اول لیگ دسته سه، در سال جاری پس از اخذ مجوزهای لازم معرفی کردیم.

حضور تیم بادامک قاین در لیگ دسته سه فوتبال

وی اظهار کرد: در حال حاضر همان تیم فوتبال طلای سرخ قاین با عنوان جدید؛ بادامک قاین در مسابقات لیگ دسته سه حضور دارد و الحمدلله در حال نتیجه گرفتن است.

دبیر هیئت فوتبال خراسان‌جنوبی با بیان این‌که به دلیل شیوع بیماری کرونا هیئت فوتبال استان تا دو ماه گذشته فعالیتی نداشته، گفت: طی مدت زمانی که فعالیت‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود تیم‌ها در حال تمرین هستند و تاکنون مسابقاتی برگزار نشده است.

قهوه‌چی افزود: در حال حاضر فقط مسابقات فوتبال کشوری در حال برگزاری است.

وی به ورزش فوتسال در استان اشاره کرد و افزود: در رده سنی نوجوانان مناطق، تیم عماد نظام بشرویه را داریم که احتمالا از یک هفته دیگر مسابقات آن‌ها آغاز خواهد شد. در رده سنی جوانان مناطق تیم شاهین فردوس، رده سنی امید تیم زغال سنگ طبس و در رده سنی بزرگسالان تیم ستاره‌ساز بیرجند و شهید شرفی فردوس را داریم.

دبیر هیئت فوتبال خراسان‌جنوبی بیان کرد: تیم نوجوانان زعال سنگ طبس در لیگ دسته یک فوتسال کشور در حال فعالیت است.

وجود ۱۲ تیم فوتسال و فوتبال در خراسان‌جنوبی

قهوه‌چی با بیان این‌که در رشته فوتسال ۶ تیم داریم، اظهار کرد: در بخش فوتسال بانوان دو تیم داریم اما هنوز مسابقات بانوان برگزار نشده است. در مجموع هشت تیم فوتسال داریم که در لیگ مناطق و لیگ یک کشور بازی می‌کنند.

وی افزود: قرار است مسابقات تیم فوتبال ۰۴ امام رضا(ع) که به مرحله دوم لیگ دسته سه رسیده، در فروردین ۱۴۰۰ آغاز شود. ۰۴ تیم خود را به نام امید وحدت خراسان جنوبی واگذار کرد و تیم امید وحدت خراسان‌جنوبی دو تا مسابقه را در جام حذفی برگزار کرده که در یک مسابقه برنده و مسابقه دیگر بازنده و از مسابقات حذف شده است.

دبیر هیئت فوتبال خراسان‌جنوبی عنوان کرد: منتظر هستیم مرحله دوم لیگ دسته سه آغاز شود و این تیم در مسابقات شرکت کند.

قهوه‌چی گفت: در بحث فوتبال، تیم امید پیروزی و نوجوانان شاهین را داریم که مسابقات لیگ این دو تیم نیز احتمالا از هفته آینده آغاز شود. این دو تیم در مرحله دوم هستند که اگر ان‌شاءالله از گروه‌ها بالا بروند، به لیگ دسته یک کشور راه خواهند یافت.

وی گفت: در استان چهار تیم فوتبال داریم که دو تیم بزرگسالان و دو تیم دیگر امید و نوجوانان است که در مسابقات کشوری فعالیت می‌کنند.

زیرساخت‌های فوتبال خوب است

قهوه‌چی در مورد زیرساخت‌های مورد نیاز برای رشته فوتبال در استان، افزود: زیرساخت‌های ورزش فوتبال در شهرستان بیرجند خوب است. در حال حاضر چهار زمین چمن در بیرجند داریم که یکی مصنوعی و سه تا طبیعی است.

وی ادامه داد: در اغلب شهرستان‌های استان زیرساخت‌های ورزش فوتبال خوب و زمین‌های فوتبال بزرگی در شهرستان‌های زیرکوه، سرایان و نهبندان راه‌اندازی شده است.

سه شهرستان در خراسان‌جنوبی زمین فوتبال ندارد

دبیر هیئت فوتبال خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در حال حاضر در شهرستان‌های درمیان، سربیشه و خوسف زمین فوتبال بزرگ نداریم و تنها سالن ورزشی برای استفاده ورزشکاران احداث شده است. ان‌شاءالله با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و وزارت ورزش بتوانیم برای این سه شهرستان نیز زمین فوتبال ایجاد کرده که تمام شهرستان‌های استان دارای زمین فوتبال باشند.

قهوه‌چی خاطرنشان کرد: برخی از شهرستان‌های خراسان‌جنوبی دو زمین فوتبال مصنوعی و طبیعی دارد.

وی در مورد ورزشکاران سازمان یافته هیئت فوتبال استان، بیان کرد: قبل از بیماری کرونا در خراسان‌جنوبی حدود ۱۰ هزار نفر بیمه شده ورزشی داشتیم اما در حال حاضر به دلیل بیماری کرونا و عدم فعالیت تیم‌های فوتبال استان، جدیدا تعداد بیمه شده‌های رشته فوتبال استان را از کمیته پزشکی ورزشی نگرفته و آمار فوتبالیست‌های استان را بروز نداریم.

دبیر هیئت فوتبال خراسان‌جنوبی تصریح کرد: هر تیم فوتبالی که در استان تمرین می‌کند باید قبل از آغاز تمرین، فوتبالیست‌ها را بیمه کند.

قهوه‌چی در مورد مربی‌های فوتبال حاضر در استان، افزود: در مورد ورزش فوتبال در خراسان‌جنوبی مربی سطح A،B، C و D داریم. در رشته فوتسال نیز در استان مربی داریم.

چهار نفر به مربیان سطح B آسیا در استان افزوده شد

وی به اتمام کلاس مربیان سطح B آسیا در بیرجند اشاره کرد و گفت: در این کلاس چهار نفر از خراسان‌جنوبی شرکت کرده و در مجموع چهار نفر به مربیان سطح B آسیا در استان افزوده شد.

دبیر هیئت فوتبال خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: هیئت فوتبال استان برنامه‌هایش را پیگیری می‌کند و امیدواریم با از بین رفتن ویروس کرونا دوباره وضعیت هیئت فوتبال استان به وضعیت قبلا برگردد و فعالیت‌های فوتبالی مجددا آغاز شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,
,
,
,
,
,
,
,
, حضور تیم بادامک قاین در لیگ دسته سه فوتبال, حضور تیم بادامک قاین در لیگ دسته سه فوتبال,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, وجود ۱۲ تیم فوتسال و فوتبال در خراسان‌جنوبی, وجود ۱۲ تیم فوتسال و فوتبال در خراسان‌جنوبی,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, زیرساخت‌های فوتبال خوب است, زیرساخت‌های فوتبال خوب است,
,
,
,
,
,
, سه شهرستان در خراسان‌جنوبی زمین فوتبال ندارد, سه شهرستان در خراسان‌جنوبی زمین فوتبال ندارد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, چهار نفر به مربیان سطح B آسیا در استان افزوده شد, چهار نفر به مربیان سطح B آسیا در استان افزوده شد,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه