اخبار داغ

رئیس کمیته امداد نهبندان خبر داد؛

اجرای ۱۶۸ طرح اشتغال در نهبندان/ بیش از ۲۴ میلیارد ریال وام کارگشایی پرداخت شد

اجرای ۱۶۸ طرح اشتغال در نهبندان/ بیش از ۲۴ میلیارد ریال وام کارگشایی پرداخت شد
خطیب‌زاده گفت: در حوزه اشتغال کمیته امداد نهبندان ۱۶۸ طرح با اعتبار ۷۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اجرا شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی خطیب‌زاده رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نهبندان در خصوص عملکرد این اداره در سال ۱۳۹۹، در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: این اداره در بخش‌های مختلف، خدمات متعددی را به مددجویان و نیازمندان تحت حمایت ارائه کرده است.

وی افزود: در حوزه اشتغال ۱۶۸ طرح با اعتبار ۷۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اجرا شده و همچنین ۱۵۳ نفر نیز از آموزش‌های مهارتی این اداره بهره‌مند شده‌اند که در این خصوص ۴۷ میلیون ریال هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد نهبندان، همچنین از بافت ۲۲ تخته فرش به ارزش بیش از ۹۵۲ میلیون ریال توسط مددجویان، خبر داد.

خطیب‌زاده با اشاره به حمایت‌های امداد در حوزه مسکن گفت: ارائه تسهیلات ۴۰ میلیارد ریالی برای ۳۰۰ واحد مسکونی، هزینه‌کرد ۷۵۵ میلیون ریالی برای تعمیر ۳۹ واحد، پرداخت ۱۹۶ میلیون ریال برای اجاره مسکن، هزینه کرد ۴۳ میلیون ریالی برای خرید انشعابات ۲۱۴ واحد و پرداخت دو میلیارد ریال برای گازرسانی ۱۴۱ واحد مسکونی، از جمله اقدامات انجام شده بوده است.

وی در خصوص حمایت از خانواده‌های مددجویان از اهدای ۱۰۹ سری جهیزیه به ارزش هشت میلیارد و ۱۳۸ میلیون ریال خبر داد و افزود: اعطای یک هزار و ۲۵۰ سبد غذایی به ارزش دو میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال و اهدای ۲۳۰ قلم لوازم خانگی به ارزش دو میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال از دیگر حمایت‌های انجام شده بوده است.

رئیس کمیته امداد نهبندان اظهار کرد: در حوزه زکات سه پروژه گازرسانی حسینیه روستای چاهداشی به مبلغ ۵۳ میلیون ریال، گازرسانی به خانه عالم روستای چاهداشی به مبلغ ۴۳ میلیون ریال و حصارکشی و در مسجد روستای مهدی‌آباد چاهداشی مبلغ ۲۴۰ میلیون ریال هزینه شده است.

خطیب‌زاده با بیان این‌که کمیته امداد در حوزه بهداشت و درمان خدمات خوبی ارائه داده است، گفت: در این خصوص دو هزار و ۲۱۲ نفر از مددجویان از خدمات کمک به پرداخت فرانشیز، خدمات درمانی ویژه و کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتی به ارزش دو میلیارد و ۶۵۶ میلیون ریال برخوردار شده‌اند.

وی افزود: همچنین در این حوزه یک میلیارد و ۴۹۶ میلیون ریال در خصوص کمک به رفع سوءتغذیه ۳۷۴ کودک زیر ۶ سال و یک میلیارد و ۹۶۶ میلیارد ریال نیز در خصوص بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال برای ۳۵۶ نفر هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد نهبندان از اقدامات کمیته امداد شهرستان نهبندان در حوزه امور فرهنگی را کمک هزینه ۴۶۶ میلیون ریالی به ۶۰ دانشجو و طلاب امور دینی، کمک یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریالی به یک هزار و ۲۶۱ دانش آموز و صرف هزینه ۱۱۸ میلیون ریالی در خصوص برگزاری کلاس‌های آموزشی خانواده برای ۵۸۶ نفر، عنوان کرد.

خطیب‌زاده در پایان از پرداخت ۲۴ میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال وام کارگشایی قرض‌الحسنه از طریق صندوق امداد ولایت و سایر بانک‌ها به ۴۹۸ نفر از مددجویان و متقاضیان خبر داد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه