اخبار داغ

رئیس حوزه ریاست دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه‌ای:

۵۵ کتاب حوزه جهاد و مقاومت به تقریظ مقام معظم رهبری مزین است

۵۵ کتاب حوزه جهاد و مقاومت به تقریظ مقام معظم رهبری مزین است
معاون هماهنگی و رئیس حوزه ریاست دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله خامنه‌ای گفت: تاکنون 55 تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب‌های دفاع مقدس از سوی این معاونت رونمایی و منتشر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، ایمان عطار زاده، معاون هماهنگی و رئیس حوزه ریاست دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه‌ای، صبح امروز در مراسم رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب عصرهای کریسکان، گفت: امروز در دهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت توسط مؤسسه پژوهشی فرهنگی دفتر نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای، از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «عصرهای کریسکان» خاطرات امیر سعیدزاده به قلم کیانوش گلزار راغب رونمایی خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی عنوان داشت: این پاسداشت دهمین پاسداشتی است که افتخار تقریظ مقام معظم رهبری را پیدا کرده است.

عطار زاده گفت: در این کتاب پایداری مردمان دیار مجاهدت های خاموش برای دفاع از انقلاب و حفظ آرمان های انقلاب بیان شده است.

وی با اشاره به اینکه این دهمین برنامه ای است که توسط بنیاد حفظ آثار دفتر مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد، عنوان داشت: تا پیش از این ۹ پاسداشت بر ۵۵ کتاب افتخار تقریظ مقام معظم رهبری را پیدا کرده است.

به گزارش کردتودی، کتاب "عصرهای کریسکان" روایتی از دلدادگی مردمانی است که در اوایل انقلاب در دو جبهه داخلی و خارجی به دفاع از کشور پرداختند و امروز گرامی داشت وفاداری آنان به جمهوری اسلامی ایران در تقریظ مقام معظم رهبری بر این کتاب به بار نشست. این کتاب به قلم کیانوش گلزار راغب و براساس خاطرات آقای امیر سعیدزاده و همسرش خانم سعدا حمزه‌ای در سال ۱۳۹۴ منتشر شده است.

"کریسکان" منطقه‌ای در کردستان عراق است که پس از پاکسازی سردشت تبدیل به مقر اصلی گروهک‌های تجزیه‌طلب شد و آنها در آنجا زندانی دایر کرده بودند. راوی کتاب نیز چندسالی را در این زندان اسیر بوده است.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه