اخبار داغ

سرپرست صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی:

بافندگان خراسان شمالی با خوشه فرش دست بافت همراهی نمی‌کنند

بافندگان خراسان شمالی با خوشه فرش دست بافت همراهی نمی‌کنند
محسن صابری گفت: هیچ یک از بافندگان شرکت کننده در خوشه فرش دستبافت حاضر به همکاری نشدند تا شبکه تامین مواد اولیه، شبکه بازاریابی و آماده سازی زیرساخت های چرخه تولید فرش دست بافت را در استان ایجاد کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن صابری، سرپرست صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به تشکیل خوشه فرش دست بافت خراسان شمالی در سال ۸۹ اظهار کرد: این خوشه طی مدت سه سال اجرایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

صابری گفت: طی مدت سه سال آموزش به روز رسانی بافندگان و اعضای شرکت های تعاونی حوزه فرش دست بافت استان، آموزش آشنایی آنان با سلیقه بازار همچنین حمایت از متقاضیان برای شرکت در نمایشگاه های بین المللی را اجرایی کردیم.

,

با این وجود، وی تصریح کرد: هیچ یک از این بافندگان شرکت کننده در این خوشه حاضر به همکاری نشدند تا شبکه تامین مواد اولیه، شبکه بازاریابی و آماده سازی زیرساخت های چرخه تولید فرش دست بافت را در استان ایجاد کنیم.

,

سرپرست صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی، اعمال تحریم ها بر کشور، صادرات ناپایدار، عدم اطمینان به به دست آوردن بازار بین المللی دائم برای فروش محصولات خود را از علل عدم همراهی آنان برشمرد.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه