اخبار داغ

در گفتگویی مطرح شد؛

تشریح چگونگی ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر

تشریح چگونگی ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر
فرماندار کرمانشاه نحوه چگونگی ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  فضل الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، با اشاره به برنامه ریزی زمان بندی شده در قانون انتخابات شوراها اظهار داشت: ثبت‌‌نام از داوطلبانی که قصد شرکت در انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر را دارند از روز چهارشنبه ۲۰ اسفند در شهرهای کرمانشاه، هلشی، کوزران، و شهر جدیدالتاسیس قلعه آغاز و تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۲۶ اسفند ماه ۹۹ ادامه خواهد داشت.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه به دلیل شیوع بیماری کرونا و شرایط سخت، داوطلبان به ۳ روش می‌توانند برای ثبت‌‌نام در این دوره از انتخابات اقدام کنند، افزود: در روش اول از طریق اپلیکیشن موبایلی که در پرتال وزارت کشور بارگذاری شده است ثبت نام کرده و مدارک را ارسال کرده که پس از آن کد رهگیری دریافت می کنند سپس برای نهایی کردن به فرمانداری مراجعه کنند.

وی خاطر نشان کرد: در طریقه دوم می توانند از طریق نسخه دسکتاپ (کامپیوتر) ثبت نام کنند و پس از دریافت کد رهگیری برای نهایی کردن ثبت نام به  فرمانداری مراجعه کنند.

رنجبر گفت: در روش سوم از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت ثبت نام اولیه را انجام دهند و کد  رهگیری را دریافت کرده و پس از دریافت کد رهگیری زمان و ساعت مراجعه به فرمانداری را به اطلاع آنها می رسانند و یا برای آنها پیامک‌ می شود.

به گفته فرماندار کرمانشاه امکان مراجعه حضوری داوطلبان به محل فرمانداری از ساعت ۸ الی ۱۸ هر روز انجام پذیر است.

وی ادامه داد: مدارک مورد نیاز برای ثبت نام داوطلبان نیز شامل، اصل گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد، اصل شناسنامه عکس دار و تصویر تمام صفحات آن، اصل کارت ملی و تصویر آن، اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم برای مردان، یک قطعه عکس ۴ × ۳ جدید، اصل و تصویر مدرک تحصیلی که برای شهرهای تا ۲۰ هزار نفر جمعیت مدرک فوق دیپلم و برای داوطلبان شورای شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر جمعیت مدرک لیسانس یا معادل آن لازم است.

وی همچنین گفت: کسانی هم که مشمول استعفا می شوند باید اصل یا تصویر گواهی را ارائه دهند، افراد ایثار گر نیز می بایست اصل و یا تصویر مدرک معتبر ایثارگری را همراه داشته باشند.

فرماندار کرمانشاه اظهار داشت: پس از تطبیق مدارک توسط کاربران فرمانداری، مرحله نهایی ثبت نام صورت می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه