اخبار داغ

مدیرعامل سازمان زیباسازی تهران خبر داد؛

امروز دیوارنگاره یادبود شهدای منا رونمایی می‌شود

امروز دیوارنگاره یادبود شهدای منا رونمایی می‌شود
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به رونمایی از دیوارنگاره یادبود شهدای منا گفت: به دنبال گسترش هنر دیوارنگاری در پایتخت هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برزین ضرغامی در مراسم رونمایی از دیوارنگاری یادبود شهدای منا گفت: امروز شاهد رونمایی از دومین اقدام و فعالیتی هستیم که در خصوص یادبود شهدای منا انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: هفته گذشته طرح دیوارنگاری با نام عروج که توسط هنرمند محمدعلی رجبی روی دیوار شرقی هتل انقلاب که در کنار ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران اجرا شده بود، رونمایی شد و امروز هم طرح دیوارنگاری یادبود شهدای منا که توسط یکی از هنرمندان پیشکسوت حوزه هنر مینیاتوریست اجرا شده، رونمایی شد.
,
 
,
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران بیان کرد: هنرمند مشهور اصفهانی«استاد بدرالسماء» خالق این اثر دیوارنگاری، این کار را به مناسبت گرامی داشت یاد و خاطره شهدای منا تهیه و به دفتر مقام معظم رهبری تقدیم کردند و به همین دلیل تصمیم گرفته شد که این کار در نقطه ای از شهر تهران اجرایی شود.
,
 
,
ضرغامی ادامه داد: با توجه به اینکه کار مربوط به هنر مینیاتور بود و اجرای آن هم کار سختی بود؛ به همین دلیل سازمان زیباسازی شهر تهران تلاش کرد که دیوار مناسبی برای اجرای این طرح ارزشمند پیدا کند.
,
 
,
وی تصریح کرد: این طرح توسط سعید چاواری یکی از هنرمندان نقاش کشور اجرایی شده است. 
,
 
,
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران اظهار کرد: این سازمان در تلاش است تا فعالیت های خود را در سطح شهر تهران در حوزه دیوارنگاری گسترش دهد و به وظایف خود در خصوص گرامی داشت شهدا عمل کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه