اخبار داغ

استاندار خراسان رضوی خبر داد؛

افزایش ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر خراسان رضوی به ۳۱۰۰ نفر

افزایش ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر خراسان رضوی به ۳۱۰۰ نفر
معتمدیان گفت: با افتتاح مرکز نگهداری درمان و کاهش آسیب معتادان متجاهر شماره یک مشهد ظرفیت نگهداری این افراد در سطح استان به ۳۱۰۰ نفر خواهد رسید و این میزان در سال ۱۴۰۰ نیز به ۸۸۰۰ نفر افزایش خواهد یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محمدصادق معتمدیان، استاندار خراسان رضوی صبح امروز در مراسم آغاز به کار مرکز نگهداری درمان و کاهش آسیب معتادان متجاهر شماره یک مشهد که با حضور فرماندار مشهد، معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد و جمعی از اعضای شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: استان خراسان رضوی به دلیل همجواری با افغانستان، یکی از استان های درگیر با مواد مخدر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: با توجه به هماهنگی همه ارگان های استان و حمایت های دستگاه قضایی عملکرد بسیار خوبی در این رابطه داشته ایم.

,

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه در سال جاری ۴۰ تن کشفیات داشته ایم، تصریح کرد: این رقم نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد افزایش داشته است.

,

معتمدیان با بیان اینکه تاکنون ۳۸۳ شهید تقدیم این راه شده است، تصریح کرد: در بحث ساماندهی معتادین متجاهر اقدامات خوبی انجام گرفته و برنامه هایی را انجام خواهیم داد.

,

وی با بیان اینکه امروز افتتاح چهار مرکز را در سطح استان خواهیم داشت، تاکید کرد: این چهار مرکز در شهرستان های تربت حیدریه، نیشابور، سبزوار و قوچان قرار داشته و ظرفیت ۸۰۰ نفر برای نگهداری معتادان متجاهر در این مراکز وجود دارد.

,

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از امروز با این افتتاح ظرفیت نگهداری این افراد در سطح استان به ۳۱۰۰ نفر خواهد رسید و این میزان در سال ۱۴۰۰ نیز به ۸۸۰۰ نفر افزایش خواهد یافت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه