اخبار داغ

فرماندار الیگودرز:

مراکز تفریحی الیگودرز پذیرای گردشگر نیست/ برخورد جدی با افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند

مراکز تفریحی الیگودرز پذیرای گردشگر نیست/ برخورد جدی با افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند
نعمتی به اشاره به تعطیلی امام‌زاده محمد بن حسن(ع) و سایر مراکز گردشگری الیگودرز، گفت: اصناف، اداره صنعت و شبکه بهداشت باید با جدیت با افرادی که پروتکل‌ها را جدی نمی‌گیرند برخورد کند و آن‌ها را به دستگاه قضایی معرفی نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، ماشاءالله نعمتی ظهر امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا در الیگودرز با اشاره به شیوع کرونای انگلیسی در استان خوزستان و قرنطینه روستای گرجی در نزدیکی شهر الیگودرز، اظهار داشت: شبکه بهداشت باید از ظرفیت خبرنگاران و رسانه‌ها و فضای مجازی برای انعکاس وضعیت موجود الیگودرز استفاده کند تا مردم از شرایط شهرستان اطلاع یابند و آگاه شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: ویروس کرونا را باید جدی گرفت چراکه جان مردم درخطر است. اصناف، اداره صنعت و شبکه بهداشت باید با جدیت با افرادی که پروتکل‌ها را جدی نمی‌گیرند برخورد کند و آن‌ها را به دستگاه قضایی معرفی نمایند.

,

فرماندار الیگودرز با اشاره به‌ضرورت اجرای مصوبات ستاد بحران کرونا، عنوان کرد: از کادر درمان و پرستاران شهرستان تقدیر و تشکر می‌کنیم، بسیاری از دستگاه‌ها در یک سال اخیر پای‌کار بودند و زحمت کشیدند اگر موضوعی مطرح می‌شود از سر دلسوزی است و ما نمی‌خواهیم انگیزه را از پرسنل زحمتکش شبکه بهداشت و درمان بگیریم.

, , ,

وی با اشاره به برگزاری مراسمات مختلف در شهرستان تصریح کرد: متأسفانه در بحث فرهنگی کار نشده است، هزینه‌ای که صرف یک روز مداح غیربومی می‌شود با آن می‌توانستند چند زندانی را آزاد کنند و یا کار خیر دیگر انجام دهند.

,

نعمتی با اشاره به تعطیلی‌های عید نوروز، بیان کرد: زیارتگاه محمد بن حسن(ع) تا اطلاع ثانوی تعطیل و ورودی‌ آبشارها و مناطق گردشگری مسدود می‌شود و علی‌رغم روحیه مهمان‌پذیری قوم بزرگ لر ولی امسال از پذیرش مهمان در شهرستان معذوریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه