اخبار داغ

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار زنجان خبرداد

افزایش ۲۰ درصدی قیمت میوه در آستانه عید نوروز در زنجان

افزایش ۲۰ درصدی قیمت میوه در آستانه عید نوروز در زنجان
سید مرتضی هاشمی، رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار زنجان از افزایش ۲۰ درصدی قیمت میوه نسبت به دو هفته گذشته در میدان میوه و تره‌بار خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مرتضی هاشمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهارداشت: در حال حاضر قیمت میوه نسبت به دو هفته گذشته 20 درصد افزایش یافته است که نسبت به سال گذشته به بیش از 40 درصد می‌رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی گفت: در حال حاضر در میدان میوه و تره‌بار پرتقال تامسون 12 هزار تومان بوده و قیمت پرتقال خونی 14 هزار تومان، سیب سفید ممتاز 15 هزار تومان، سیب قرمز نیز بین 6 تا 10 هزار تومان به فروش می‌رسد.
,
 
,
این مسئول ابراز کرد: قیمت کیوی 100 گرمی، 17 هزار تومان و کیوی 70 گرمی نیز 14 هزار تومان ارائه شده است.
,
 
,
 رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار زنجان با بیان اینکه قیمت خیار گلخانه‌ای 9 هزارتومان و خیار گوجه‌ای نیز 6 هزار تومان در میدان میوه و تره‌بار زنجان ارائه می‌شود، افزود: قیمت پیاز بین 2 هزار و 2 هزار و 500 تومان و قیمت سیب زمینی تازه 5000 و سیب زمینی کهنه نیز بین 2000 تا 2500 تومان عرضه شده است.
,
 
,
هاشمی قیمت سیر سبز را 8 هزار تومان و کلم سفید را 1800 تومان عنوان کرد و گفت: هویج نیز در حال حاضر بین 5 تا 6 هزار تومان و کاهو بین 2 تا 3 هزار تومان به فروش می‌رسد.
,
 
,
وی در خصوص میوه تنظیم بازار نیز خاطرنشان کرد: هنوز میوه تنظیم بازار در بازار توزیع نشده است و نمی‌توان در خصوص کیفیت آن نظر داد.
,
 
,
این مسئول با بیان اینکه به عنوان رئیس اتحادیه از نرخ و کیفیت میوه تنظیم بازار خبر ندارم، گفت: سازمان صمت در این خصوص مشاوره‌ای از اتحادیه میوه و تره‌بار نگرفته است.
,
 
,
رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار زنجان با اشاره به اینکه برای خرید میوه شب عید از مباشران حرفه‌ای استفاده نمی‌شود، ادامه داد: دلیل بی‌کیفیتی میوه خریدارهای ارزان و فروش گران است.
,
 
,
هاشمی با گلایه از عدم تخفیف امور مالیاتی استان به اصناف فعال در حوزه میوه و تره‌بار، اظهار کرد: با وجود اینکه با شیوع بیماری کرونا در کمک به همنوعان همانگونه که در سیل و زلزله دریغ نکرده‌ایم، فعال بودیم، اما هیچ نوع تخفیف مالیاتی شامل حال ما نشد که از مسئولان انتظار داریم به این موضوع رسیدگی کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه