اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر:

امروز اثرات خون شهید حاج قاسم را در دنیا مشاهده می‌کنیم

امروز اثرات خون شهید حاج قاسم را در دنیا مشاهده می‌کنیم
سرهنگ کریمی فرد با اشاره به برگزاری کنگره ۶۳۰۰ شهید در لرستان، گفت: امروز اثرات خون شهید حاج قاسم را در دنیا مشاهده می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سرهنگ منصور کریمی فرد صبح امروز در ستاد گرامیداشت کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان با اشاره به اینکه تکریم خانواده‌های شهدا از دیدگاه مقام معظم رهبری یک راهبرد است، اظهار داشت: نشر و توسعه فرهنگ دفاع مقدس و انتقال به نسل جوان، همان ایجاد قابلیت و توانایی لازم برای مقابله با جنگ نرم، توسعه فرهنگ ایثار و برادر، ساده زیستی و آزادمنشی و مصون ماندن جامعه از تهاجم فرهنگی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,
وی افزود: جذب اقشار نوجوان و جوان، مردمی کردن برپایی این مراسمات، جریان سازی در بین آحاد مردم و تولید آثار فاخر فرهنگی مرتبط با شهدا ازجمله سیاست‌های برگزاری این‌چنین کنگره‌ها است.
,
 
,
فرمانده سپاه ناحیه پلدختر عنوان کرد: امنیت، اقتدار و سربلندی ملت ایران اسلامی مرهون خون شهدا می‌باشد برای مثال، ما امروز اثرات خون شهید حاج قاسم در دنیا مشاهده می‌کنیم.
,
 
,
وی تصریح کرد: رئیس کنگره استاندار، مسئول ستاد کنگره فرمانده سپاه لرستان، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی مسئولیت آن با نماینده ولی‌فقیه در لرستان و کمیته‌های ۲۲ گانه هم در کنار آن تشکیل‌شده است.
,
 
,
کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان یک گفتمان ملی است
, کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان یک گفتمان ملی است, کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان یک گفتمان ملی است,
 
,
سرهنگ محمد محمودوند مسئول اجرایی شورای سیاست‌گذاری کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان در این جلسه با اشاره به اینکه کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان یک گفتمان ملی است، اظهار داشت: زنده نگه‌داشتن نام شهدا یک امر اساسی و حیاتی است ستاد کنگره ملی از سال ۷۵ در همین راستا تشکیل‌شده و هرساله برنامه‌های مرتبط با شهدا در استان‌های مختلف برگزار می‌شود.
,
 
,
وی افزود: با توجه به وضعیت شیوع کرونا مدنظر داریم کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان در تابستان ۱۴۰۰ برگزار شود درصورتی‌که شرایط فراهم نباشد به اواخر سال آینده یا سال ۱۴۰۱ موکول می‌شود.
,
 
,
مسئول اجرایی شورای سیاست‌گذاری کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان عنوان کرد: محصولات تولیدی در مورد فرهنگ شهادت یک غرفه ویژه پلدختر در تهران راه‌اندازی می‌شود که مقام معظم رهبری از این نمایشگاه تولیدی محصولات کنگره بازدید خواهند کرد.
,
 
,
وی تصریح کرد: در هر شهرستان ریاست ستاد اجرایی کنگره توسط فرماندار و دبیری فرمانده ناحیه بسیج ۱۵۰ جلسه ۲۱۷ عنوان در قالب ۴۳۱۴۶ برنامه در ۱۴ حوزه فعالیتی و تهیه فیلم سینمایی شهید خلبان کیارش با بودجه‌ای ۸ میلیاردی تا ساخت دسته‌کلید بانام مبارک شهدا انجام می‌گیرد.
,
 
,
محمودوند گفت: در هر شهرستان یک نماد از ایثار و شهادت توسط شهرداری‌ها نصب شود، سرگذشت پژوهی در مورد مصاحبه با خانواده‌های شهدا، بیان نقش شهرستان در دفاع مقدس، تکمیل تاریخ شفاهی بیش از ۳ هزار رزمنده، جمع‌آوری آثار شهدا ازجمله برنامه‌های این کنگره می‌باشد.
,
 
,
مسئول اجرایی شورای سیاست‌گذاری کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان بیان کرد: مکانی به‌عنوان دبیرخانه گرامیداشت کنگره در پلدختر فراهم کرده، برنامه‌های ابتکاری در خصوص شهدا برنامه‌ریزی و اجرایی شود، سال آینده نیز هر شهرستان یک یادواره با رونمایی آثار شهدا داریم.
,
 
,
تکریم خانواده شهدا وظیفه‌ای همگانی است
, تکریم خانواده شهدا وظیفه‌ای همگانی است, تکریم خانواده شهدا وظیفه‌ای همگانی است,
 
,
حسن رضائیان فرماندار پلدختر در این جلسه با اشاره اینکه تکریم خانواده شهدا وظیفه همگانی است، گفت: همه ما در این راستا وظایفی بر عهده‌داریم و سعی می‌کنیم با برنامه‌ریزی بهتر، در برگزاری کنگره شهدا اقدامات خوبی انجام دهیم.
,
 
,
وی افزود: امنیت کشور مرهون خون شهدا است و ما هم در قبال خانواده‌های شهدا وظایفی بر عهده‌داریم که بایستی پا به کار باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه