اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان کردستان:

تشدید طرح شهید سلیمانی در دو هفته پایانی سال/ شهروندان در حضور در تجمعات خودداری کنند

تشدید طرح شهید سلیمانی در دو هفته پایانی سال/ شهروندان در حضور در تجمعات خودداری کنند
محسن رمضان زاده با اشاره به اینکه برای اجرای کامل هر طرحی که بتواند کرونا را مهار کند نیاز به همکاری مردم است، گفت: عادی انگاری شرایط از سوی مردم و رعایت نکردن پروتکل های اجتماعی در جامعه موجب می شود تا تلاش های کادر درمان برای مقابله با کرونا هدر برود و با موج های شدید و پی در پی این بیماری روبرو شویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، در روزهای که کرونا اوج گرفته بود و یک تازی می کرد یکی از طرح های که توانست سهم بسزایی در کنترل این بیماری ایفا کند طرح شهید سلیمانی بود طرحی که با  اجرای  آن تا مدت ها شاهد کاهش پیشگیری از مرگ و میر این ویروس در بین هموطنانمان بودیم.

مسوول بسیج جامعه پزشکی کردستان در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار داشت: با اجرای طرح شهید سلیمانی در ابتدای آذر ماه سال جاری در استان کردستان آمار مبتلایان و بستری شدگان و فوتی های کرونا  تا ۸۵ درصد کاهش یافت.

وی ازتشدید این طرح در دو هفته منتهی به پایان سال خبر داد و اظهار داشت: این طرح مبتنی بر پیشگیری و مقابله از بدو شکل‌گیری بیماری است و شامل مراقبت در شروع بیماری و نظارت و پایش می‌شود.

رمضان زاده در ادامه عنوان داشت: اخیرا آمار بستری شدگان  به ۱۱۰ نفر و فوتی ها به صفر رسیده بود و این به برکت طرح شهید سلیمانی و رعایت کردن کامل پروتکل های بهداشتی از طرف مردم بود.

وی از تشدید این طرح در دو هفته پایانی سال خبر داد وبیان داشت: هر نهاد، اداره و ارگانی که افرادی مبتلا یا مشکوک به بیماری کرونا داشته باشند سریعا شناسایی و از تمام اطرافیان و خانواده فرد مبتلا  تا ده نفر تست انجام می شود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان کردستان با اشاره به اینکه برای اجرای کامل هر طرحی که بتواند کرونا  را مهار کند نیاز به همکاری مردم است افزود: عادی انگاری شرایط از سوی  مردم و رعایت نکردن پروتکل های اجتماعی در جامعه موجب می شود تا تلاش های کادر درمان برای مقابله با کرونا هدر برود و با موج های شدید و پی در پی این بیماری روبرو شویم.

رمضان زاده با توصیه به مردم بیان داشت: شهروندان از انجام خریدهای غیرضروری در این شرایط صرف نظر کرده  تا با دست خود باعث این امر نشویم که خانواده ای عزیزش را در آستانه نوروز از دست بدهد و سیاه پوش شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه