اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:

بانک ها دمار از روزگار تولیدکنندگان اردبیل درآورده اند

بانک ها دمار از روزگار تولیدکنندگان اردبیل درآورده اند
صدیف بدری گفت: پروسه تایید نهایی تسهیلات ناچیزی هم که بانک ها به تولیدکنندگان ارائه می کنند در استان بسیار طولانی و فرسایشی است و از سویی بانک ها دمار از روزگار تولیدکنندگان استان درآورده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما ، صدیف بدری در همایش فعالان بخش خصوصی استان اردبیل که با حضور معاونان وزارت صمت در محل اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد، طی سخنانی بر ضرورت اصلاح قوانین بخش تولید و تجارت و همچنین توزیع عادلانه منابع ملی در بین استان ها تاکید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل از تولیدکنندگان بعنوان سربازان و سرداران جنگ اقتصادی در عرصه تولید در شرایط دشوار کنونی یاد کرد و گفت: یک زمانی جوانان عزیز و مردم غیور ایران جانانه در مقابل تهاجم نظامی ایستادند و امروز نیز افسران جنگ اقتصادی در مقابل جنگ بی‌رحمانه اقتصادی سینه سپر کرده‌اند.

,

 بدری با اذعان به اینکه در این شرایط هر شخصی اگر یک نفر را از بیکاری نجات دهد اجر آن بیش از شرکت در جنگ مستقیم است، افزود: اگر تولیدکنندگان ما در استان سرمایه خود را در سایر حوزه ها صرف می‌کردند قطعا سود شخصی بیشتری نصیب‌شان می‌شد، اما این عزیزان دغدغه تولید و کمک به مشکل اشتغال جوانان استان دارند که با وجود این همه مشکل باز پای کار هستند.

,

وی خاطرنشان کرد: هرچند ما یک سری اصلاحات قوانین در مجلس دهم را انجام دادیم اما همچنان در حوزه اجرا مشکلاتی داریم و به نظر اینجانب در ساختارسازی وزارتخانه اتفاقات خوبی افتاده و این بارقه امید را می بینیم اما اقدامات انجام شده کافی نیست.

,

عضو هیات رئیسه و دبیر کمیسیون ویژه جهش تولید و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی مجلس در ادامه سخان خود با بیان اینکه در مجلس در زمینه اصلاح قوانین با یک سری مشکلات و موانع اساسی در طرح ها مواجه می شویم، افزود: اما دولت به راحتی می تواند این موارد را احصاء و با اختیاراتی که دارد تبدیل به قانون کند.

,

وی   خاطرنشان کرد: ما در کمیسیون جهش تولید در مجلس آمادگی کامل داریم تا لایحه های دولت در خصوص اصلاح قوانین در این حوزه را حمایت کنیم، لذا این انتظار را از دولت داریم از منابع ملی توزیع به معنای واقعی ملی داشته باشد و استان هایی همچون اردبیل هم حق دارد به مانند استان هایی چون اصفهان و یزد و... از منابع ملی برای توسعه اقتصاد و تولید استفاده نماید.

,

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل اظهار کرد: پروسه تایید نهایی تسهیلات ناچیزی هم که بانک ها به تولیدکنندگان ارائه می کنند در استان بسیار طولانی و فرسایشی است و از سویی بانک ها دمار از روزگار تولیدکنندگان استان درآورده‌اند و هر روز یک اخطاریه و تهدید تولیدکنندگان از سوی بانک ها را شاهد هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه