اخبار داغ

صبح امروز صورت گرفت؛

اولین جلسه شورای ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شد

اولین جلسه شورای ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شد
اولین جلسه شورای ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر با حضور مدیران و مسئولان استانی در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ پیش از ظهر امروز جلسه شورای ستادامر به معروف و نهی از منکر با حضور حجت الاسلام علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان، حجت الاسلام مولا دبیر ستاد، بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان، علی رمضانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان، حمید علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی، اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش، دادخدا سالاری دادستان مرکز استان، حسین انجم شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ذوالعلی معاون اجرایی سپاه ثارالله استان به همراه سایر مدیران و مسئولان استانی در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان کرمان در این جلسه اظهار کرد: با توجه به اینکه هیئت اندیشه ورز برای ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده است، اقداماتی که قرار است در این ستاد اجرایی و عملیاتی شود باید در ابتدا در این هیئت مطرح و سپس به تصویب برسد.

,

محمدصادق بصیری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان سپس بیان کرد: ایجاد حفظ نظام اسلام از بزرگترین تکالیف در امر به معروف و نهی از منکر است که باید در طول سال انجام شود.

,

وی گفت: البته یکسری مقتضیات زمانی است که در بیانات مقام معظم رهبری بیان می شود و می تواند برای ما به عنوان مقتضیات زمان مطرح شود.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین وظایف ما در شرایط کنونی رعایت پروتکل های بهداشتی و نرفتن به سفر می باشد که حضرت آقا نیز در این رابطه بسیار تاکید کردند.

,

بصیری بیان کرد: در ستاد کرونا نزدیک به ۶۰۰ مصوبه داشتیم که وقتی آن را بررسی می کنیم کمتر رعایت شده است، معیشت، انتخابات که ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر می تواند در این زمینه ورود کند.

,

حجت الاسلام غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه و تکلیف شرعی و الهی هر فرد است که در این راستا باید یک کار جدی مردمی در فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر اتفاق بیفتد.

,

وی با بیان اینکه اساسی ترین کار، احیای امر به معروف و نهی از منکر است، بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر واژه مثبتی در بین مردم نیست و مردم ما نسبت به امر به معروف و نهی از منکر ترس و واهمه دارند در صورتی که این اتفاق کاملاً فرهنگی است که در خیلی از وقایع روزگار اتفاق می افتد.

,

علی رمضانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان نیز اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران از معروف های تاریخ بشریت حتی بعد از امام معصوم که ممکن است شکل گرفته باشد اما نتوانسته با مفهوم کامل شکل بگیرد و ما باید مراقبت از این ساختار را داشته باشیم.

,

وی گفت: مسئولان در رابطه با امر به معروف و نهی از منکر باید به خط شوند و کسی که قانون و ضرورت دین را قبول نداشته باشند این امر مشکل دارد.

,

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کرمان بیان کرد: اگر در احیا امر به معروف و نهی از منکر به سراغ واژه های تحکم آمیز برویم جواب نخواهد داد.

,

احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در این جلسه با توجه به فرمایشات امام علی (ع) عنوان کرد: مردم به تربیت نیک بیشتر نیاز دارند و اگر بتوانیم بحث مسائل اخلاقی و تربیتی امر به معروف و نهی از منکر  باید بین اقشار، اصناف، کارمندان و نظامیان اجرایی شود.

,

محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: کار کارشناسی، تحقیقی و پژوهشی به موضوع امر به معروف و نهی از منکر خیلی می تواند کمک کند.

,

ذوالعلی معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: قطعا ما باید به سمتی برویم که نظارت همگانی صورت گیرد و آنچه زندگی اجتماعی را بهتر می کند و نسل های آینده را بهبود می بخشد انجام شود.

,

وی برجسته کردن معروف ها را یکی از مسائل مهم در جامعه امروز بیان کرد و گفت: برجسته کردن مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی مملو از آموز های دینی است.

,


,
, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه