اخبار داغ

مدیرکل اوقاف مازندران خبر داد؛

توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی از محل موقوفات بین نیازمندان در مازندران

توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی از محل موقوفات بین نیازمندان در مازندران
ابراهیم حیدری‌جناسمی با اشاره به اینکه اوقاف به نیازهای روز جامعه ورود کرده و در بخش‌های مختلف به مردم خدمت‌رسانی می‌کند، گفت: ۱۰۰ هزار بسته معیشتی از محل موقوفات بین نیازمندان در مازندران توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی عصر امروز در جلسه شورای اداری اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران که در سالن اجتماعات شهید نوریان امامزاده عباس(ع) ساری برگزار شد، ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع)، اظهارکرد: اوقاف و امور خیریه مازندران طی سال جاری بیش از ۱۰۰ هزار بسته معیشتی را از محل موقوفات و کمک‌های خیران بین نیازمندان و افراد زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی توزیع شده است.

وی به ورود جدی اوقاف و امور خیریه مازندران در مقابله با ویروس کرونا خبر داد و افزود: در ایام شیوع ویروس کرونا بیش از ۲۰۰ میلیون تومان از محل موقوفات برای مقابله با این ویروس به مراکز درمانی پرداخت شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه اوقاف به نیازهای روز جامعه ورود کرده و در بخش‌های مختلف به مردم خدمت‌رسانی می‌کند، بیان کرد: طی روزهای گذشته به برکت موقوفات شهرستان قائم‌شهر ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد با پرداخت ۵۰۰ میلیون ریالی به آغوش خانواده بازگشتند.

حیدری خاطرنشان کرد: پیش از این ۲۰ زندانی جرائم غیرعمد به برکت موقوفات استان آزاد شده بودند.

وی گفت: در ایام شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های برگزاری مراسم‌های در اماکن متبرکه، اوقاف و امور خیریه مازندارن از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی بهره‌گیری کرده و برنامه‌های تبلیغی و فرهنگی را با حضور مبلغان اجرا کرده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه