اخبار داغ

اعضای قدیم و جدید هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال چه گفتند؟

اسلامیان: اهمالی در قرارداد ویلموتس نبود/ ماجدی: هنوز هیچ کمیته‌ای تعیین تکلیف نشده

اسلامیان: اهمالی در قرارداد ویلموتس نبود/ ماجدی: هنوز هیچ کمیته‌ای تعیین تکلیف نشده
عضو سابق هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: مشکلاتی که کنون فدراسیون و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس دارند عمدتاً به خاطر این است که نمی‌توانند درآمد اصلی خود را وصول کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود اسلامیان پس از برگزاری مراسم تودیع و مراسم اعضای جدید هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: در جلسه از همان ابتدا جنبه‌های اخلاقی رعایت  و از هیئت رئیسه قبلی تقدیر شد. این حرکت ارزشمندی بود. امیدوارم هیئت رئیسه جدید موفق باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در مورد تغییر و تحولات فدراسیون فوتبال تصریح کرد: تمام دوستان جدید، قبلاً در فوتبال بودند و اینطور نیست که یک تیم برود و یک تیم دیگر بیاید. همه این افراد در فوتبال بودند و امیدواریم بهتر از گذشته کار شود.

,

عضو سابق هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد آخرین وضعیت پرونده ویلموتس گفت: طبق چیزی که فیفا گزارش کرده، فدراسیون به خاطر تحریم‌ها نتوانسته پول او را بدهد. اگر صداوسیما حق پخش تلویزیونی که برآورد AFC و فیفا 150 میلیون دلار بود، را می‌داد این مشکلات نبود. مشکلاتی که فدراسیون و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس دارند عمدتاً به خاطر همین موضوع است که نمی‌توانند درآمد اصلی را وصول کنند.

,

«آیا اهمالی در قرارداد ویلموتس نبود؟» اسلامیان در واکنش به این پرسش گفت: هیچ اهمالی نبود و در نامه فیفا هم چنین چیزی نیست.

,

ماجدی: اعضای قدیم به کمک‌مان می‌آیند

, ماجدی: اعضای قدیم به کمک‌مان می‌آیند,

میرشاد ماجدی پس از جلسه اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و تعیین دبیرکل جدید اظهار داشت: متاسفانه روی گذشته روی خروجی‌ها استعفای نبی منتشر شد و همه ما شوکه شدیم.او علاقمند بود استعفا دهد و باید از زحماتی که در بحث اساسنامه و برگزاری انتخابات کشیده بود، تشکر کرد.

,

وی در مورد خروجی جلسه عنوان کرد: یکی از مهمترین اتفاقاتی که افتاد، بدرقه اعضای هایت رئیسه قدیم توسط اعضای جدید بود  و آنها قول دادند که کنار ما بوده و همچنان کمک حال فوتبال باشند.

,

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه کمیته‌ها تعیین تکلیف شدند، یا خیر، گفت: هیچ صحبتی در مورد کمیته‌ها صورت نگرفت و و در حال حاضر فقط به عنوان عضو هیات رئیسه هستیم.

,

صوفی‌زاده: درباره قرارداد ویلموتس از دیگران بپرسید!

, صوفی‌زاده: درباره قرارداد ویلموتس از دیگران بپرسید!,

لیلا صوفی‌زاده نایب رییس پیشین بانوان فدراسیون فوتبال بعد از نشست با اعضای جدید هیئت رئیسه، اظهار داشت: مسئولیت سنگینی برعهده هیئت مدیره جدید خواهد بود تا بتوانند با همدلی و اعتماد به کارکنان بسیار خوب فدراسیون فوتبال این رسالت را به سرانجام برسانند. 

,

وی درباره وضعیت فوتبال بانوان گفت: موفقیت تیم ملی فوتبال بانوان و بازگشت این تیم به رنکینگ فیفا از جمله مسائل مهم است که در این جلسه درباره آن صحبت شد. برای تیم بانوان یک بازی دوستانه با بلاروس در خرداد ماه تدارک دیده شده است. در این نشست درباره مسائل دیگری که پیرامون فوتبال کشورمان است صحبت شد.

,

عضو پیشین هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره وضعیت پرونده ویلموتس عنوان کرد: می‌توانید از دیگران این موضوع را سؤال کنید.

,

اصولی: حمیداوی باید بدهی‌های شهرخودرو را بدهد

,

احسان اصولی بعد از پایان نشست هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز جلسه تودیع و معارفه برگزار شد؛ ضمن آنکه برنامه‌های کلی کلان ارائه شد و در مورد اولویت‌ها بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت و در نهایت طبق بند 8 ماده 67 اساسنامه و با توجه به استعفای آقای نبی، منصور قنبرزاده به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال منصوب شد.

,

وی در خصوص وضعیت بهاروند و همچنین حیدری نیز عنوان کرد: بحثی در این مورد وجود ندارد و نمی‌دانم در مورد چه صحبت می‌کنید.

,

رئیس هیأت فوتبال استان خراسان در خصوص اینکه آیا تغیراتی در کمیته‌ها صورت می‌گیرد یا خیر،گفت: هیچ تضمینی وجود ندارد که تغییرات در کمیته‌ها در حال حاضر صورت بگیرد و هر فردی  در کمیته‌های مختلف کار خودش را انجام می‌دهد و مشکلی وجود ندارد.

,

عضو جدید هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص آخرین وضعیت باشگاه شهرخودرو یادآور شد: براساس تصمیمی که در شورای تأمین گرفته شده تمامی هزینه‌های این باشگاه فعلاً برعهده استان است و ما هم یک فرصتی را در اختیار مالک باشگاه قرار دادیم تا اگر می‌خواهد امور آن را در اختیار داشته باشد ابتدا بدهی به استان را پرداخت کند چون هزینه‌هایی برای این تیم صورت گرفته و سپس منابع مالی را برای هزینه‌های دیگر این باشگاه تأمین کند. 

,

اصولی در پاسخ به این سؤال که آیا صحت دارد باشگاه‌ شهرخودرو قرار است با رقم 45 میلیارد تومان واگذار شود، گفت: در این مورد چیزی نشنیده‌ام. 

,

وی در خصوص اینکه ظاهراً بعضی از هزینه‌های این تیم را مهدی رحمتی پرداخت می‌کند،عنوان کرد: هزینه‌ها به عهده استان است ولی رحمتی هم کمک‌هایی انجام داده اما قرار بر این است مدیریت استان از منابع مختلف این هزینه‌های جاری باشگاه را تأمین کند. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه