اخبار داغ

با نزدیک شدن شاخص به کانال ۱.۲ میلیون واحد؛

بورس صعودی شد؟/ ۳۰ هزار میلیار ارزش معاملات بازار سهام

بورس صعودی شد؟/ ۳۰ هزار میلیار ارزش معاملات بازار سهام
شاخص بورس تهران در پایان معاملات امروز با ۲۴ هزار و ۳۴۴ واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و ۱۹۹ هزار واحد ایستاد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام برای دومین روز متوالی سبز پوش ماند و شاخص کل بورس به عنوان نماگر بازار با رشد بیش از ۲۴ هزار واحدی در آستانه ورود به کانال ۱.۲ میلیون واحد ایستاد و نوید روند صعودی را به خود گرفت؛ هر چند باید منتظر روزهای آینده ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
معامله گران امروز در بازار سرمایه (بورس و فرابورس) بیش از یک میلیون و ۳۰۳ هزار معامله انجام دادند  و مالکیت بیش از ۹ میلیارد و ۴۹۷ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست کردند.
, معامله گران امروز در بازار سرمایه (بورس و فرابورس) بیش از یک میلیون و ۳۰۳ هزار معامله انجام دادند  و مالکیت بیش از ۹ میلیارد و ۴۹۷ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست کردند.,
 
,
ارزش معاملات بازار سهام هم به بیش از ۲۹ هزار و ۷۸۰ میلیارد تومان رسید.  معاملات خرد سهام هم حدود ۷۵۴۱ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۲۷۷ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند.
,
 
,
 
,
شاخص بورس در پایان معاملات امروز با ۲۳ هزار و ۳۴۴ واحد رشد به یک میلیون و ۱۹۹ هزار و ۹۴۰ واحد رسید. شاخص هم وزن هم با ۱۱۸۹ واحد افزایش، ۴۳۲ هزار و ۴۷ واحد را ثبت کرد.
, شاخص بورس در پایان معاملات امروز با ۲۳ هزار و ۳۴۴ واحد رشد به یک میلیون و ۱۹۹ هزار و ۹۴۰ واحد رسید. شاخص هم وزن هم با ۱۱۸۹ واحد افزایش، ۴۳۲ هزار و ۴۷ واحد را ثبت کرد.,
 
,
معامله گران امروز در بورس بیش از ۷ میلیارد و ۸۸۸ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۸۸۶ هزار معامله و به ارزش ۱۱ هزار و ۸۲ میلیارد تومان را دادوستد کردند.
,
 
,
نمادهای فولاد مبارکه اصفهان، ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پالایش نفت اصفهان، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین و سرمایه‌گذاری ‌غدیر بیشترین اثر را بر شاخص بورس داشتند.
,
 
,
شاخص فرابورس ایران امروز با ۱۴۰ واحد افزایش به ۱۷ هزار و ۸۶ واحد رسید.
, شاخص فرابورس ایران امروز با ۱۴۰ واحد افزایش به ۱۷ هزار و ۸۶ واحد رسید.,
 
,
معامله گران در فرابورس بیش از  یک میلیارد و ۶۰۹ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۴۱۷ هزار معامله و به ارزش ۱۸ هزار و ۸۲ میلیارد تومان را دادوستد کردند.
,
 
,
نمادهای پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس، سرمایه گذاری صبا تامین، پتروشیمی تندگویان، سنگ آهن گهرزمین و شرکت آهن و فولاد ارفع بیشترین اثر مثبت را بر شاخص گذاشتند و در مقابل نماد بیمه پاسارگاد با بیشترین اثر منفی مانع رشد بیشتر شاخص فرابورس شد.
,
 
,
انتهای پیام
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه