اخبار داغ

مدیرکل راهداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛

ممنوع‌الکار شدن راننده اتوبوس گچسارانی به‌علت نادیده‌گرفتن پروتکل‌های بهداشتی+جزئیات

ممنوع‌الکار شدن راننده اتوبوس گچسارانی به‌علت نادیده‌گرفتن پروتکل‌های بهداشتی+جزئیات
مدیرکل راهداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: یکی از شهروندان در حوزه گچساران تخلفی در خصوص عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی راننده اتوبوس را اعلام کرد که به مدت یک‌ماه ممنوع فعالیت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس شیوع کرونا ویروس سبب شد که تدابیر مختلف برای جلوگیری از این بیماری اتخاذ شود، در یکی از موارد طبق تصمیمات ستاد کرونا مقرر شد اتوبوس‌های یاسوج به سمت تهران با نصف مسافر تردد داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

این مصوبه در حالی باید اجرایی شود که برخی گزارش ها حکایت از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در اتوبوس های یاسوج به سمت اصفهان دارد.

,

این موضوع گلایه های برخی شهروندان را در پی داشته و خواهان رسیدگی و پاسخگوی مسئولان در این رابطه شدند.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده در گفتگو با صبح زاگرس گفت: در پایانه ها کنترل پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد، در این رابطه همکاران موضوع فاصله گذاری و قیمت ها را رصد می کنند، تا اکنون تخلفی مبنی بر سوار کردن مسافر به صورت جفت بر روی صندلی ها مشاهده نشده است.

, صبح زاگرس,

نصیری راد در ادامه به موضوع افزایش قیمت ها اشاره داشت و گفت: این آمادگی وجود دارد تخلفات مبنی برافزایش و سوار کرد مسافر خلاف مصوبه ستاد کرونا برخورد قانونی  شود در این رابطه یکی از شهروندان گزارشی مبنی بر سوار کردن مسافر بین راهی اعلام داشت، که فردای آن روز با تماس با تهران به راننده متخلف مسافر جهت برگشت داده نشد و به مدت یک ماه منع فعالیت شد.

,

وی با بیان اینکه اتوبوس ها تا مرحله ای که از پایانه ها خارج می شوند، به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت صورت می گیرد که در ادامه راه شهروندان می توانند تخلفات احتمالی را با سامانه 141 یا به مدیرکل اطلاع رسانی کنند، گفت: مسافرانی که قصد تردد با اتوبوس به سمت تهران، شیراز یا دیگر مسیرها را دارند اگر تخلفی مشاهده کنند شماره ماشین و نوع تعاونی را اعلام کنند تا برخوردهای لازم صورت گیرد.

,

این مسئول در ادامه به سامانه 141، سامانه رصد، جهت شکایات و ثبت تخلفات اشاره کرد و گفت: یکی از شهروندان در حوزه گچساران تخلفی در خصوص عدم رعایت پروتکل های بهداشتی راننده اتوبوس را اعلام کرد، که به مدت یک ماه ممنوع فعالیت شد.

,

نصیری راد در ادامه به برخی برخورد های قانونی در حوزه ناوگان مسافربری اشاره کرد و گفت: در کمیسیون عملکرد ماده 12 که تخلفات شرکت های حمل و نقل را بررسی می کنند، 32 پرونده تخلف ارجاع داده شد، 26 پرونده رای صادر شد، 4 پرونده تبرئه، 3 پرونده تذکر و 17 مورد جریمه نقدی شدند و 2 پرونده تعطیلی یک ماه برای آنها لحاظ شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه