اخبار داغ

فرماندار گالیکش:

شهرستان گالیکش از نظر اقتصادی جایگاه مطلوبی ندارد/ دشمنان به دنبال فاصله مردم و نظام هستند

شهرستان گالیکش از نظر اقتصادی جایگاه مطلوبی ندارد/ دشمنان به دنبال فاصله مردم و نظام هستند
فرماندار گالیکش با اشاره به اینکه شهرستان گالیکش به لحاظ اقتصادی در نقطه مطلوبی قرار ندارد؛ تصریح کرد: این وظیفه ما را سنگین می‌کند تا برای رفع این مشکلات و فراهم نمودن زیرساخت‌های توسعه شهرستان بیش از پیش تلاش کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، احمد تجری مفرد فرماندار جدید گالیکش پیش از ظهر امروز در دیدار صمیمی با حجت‌الاسلام دلبری امام جمعه و کوهستانی و مصطفی‌لو فرمانده و جانشین سپاه گالیکش که در دفتر امام جمعه انجام شد؛ گفت: فارغ از هر قومیت و وابستگی جناحی باید همه باهم در کنار یکدیگر برای رفع محرومیت و خدمات رسانی مطلوب به مردم شهرستان کار کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی اظهار داشت: همه مسئولیت‌ها امانت و فرصتی است که در طول مدت خدمت‌گزاری باید از آن به نحو احسن استفاده کرد و از همه توان خود برای خدمت‌رسانی به مردم بهره گرفت تا اینگونه بتوان نام نیکی از خود برجای گذاشت.

,

فرماندار جدید گالیکش با بیان اینکه ایران اسلامی به‌عنوان یک کشور مهم و استراتژیک و قدرتمند در دنیا حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد، افزود: همه دولت‌ها در طول این چند سال آمده‌اند و رفته‌اند، ولی آنچه که مهم و پابرجاست اصل نظام و ولایت فقیه است.

,

وی افزود: تکریم ارباب رجوع و حفظ احترام مردم از مهمترین اولویت‌های دولت است، لذا در مجموعه شهرستان گالیکش نیز این رویه و پیگیری امور مردم به‌طور جدی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

,

تجری‌مفرد ضمن تٱکید بر لزوم برقراری امنیت روانی و اجتماعی در هر جامعه تصریح کرد: برای پیشگیری و مقابله با آسیب‌های حوزه اجتماعی، همه مسئولین و دولتمردان باید با تلاش مضاف برنامه‌های راهبردی و عملیاتی خود را در دستور کار قرار دهند.

,

وی بیان کرد: با توجه به فرارسیدن انتخابات ۱۴۰۰، رضایتمندی مردم از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ چرا که معاندین و دشمنان نظام در این شرایط به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و نظام هستند.

,

وی با اشاره به این مطلب که شهرستان گالیکش به لحاظ اقتصادی آنچنان که باید در نقطه مطلوبی قرار ندارد، تصریح کرد: این وظیفه ما را سنگین می‌کند تا برای رفع این مشکلات و فراهم نمودن زیرساخت‌های توسعه شهرستان بیش از پیش تلاش کرده و برای کمک به مردم دست یاری به سوی همه مسئولین و مدیران دراز کنیم تا بتوانیم مشکلی هرچند کوچک از شهروندان را برطرف سازیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه